Send to Car

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Gebruikersavatar
Bluesbroeder
2nd Gear member
Berichten: 216
Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
Locatie: Drenthe; ergens boven in.

Hoi Allen,
Ik merk al paar dagen dat "send to Car" in Here niet meer werkt. Ik krijg een melding "Sorry. Er is een probleem bij ons opgetreden. Probeer het later nog eens.".
Nu vraag ik mijn af: Is dit een algemeen probleem, dus hebben er meer mensen last van, of ligt het probleem bij mij....

Hoor graag jullie ervaringen.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
Gebruikersavatar
henkchroom
3rd Gear member
Berichten: 358
Lid geworden op: 09.01.2014 - 21:58
Contacteer:

Ik gebruik de functie in de On Call app, deze werkt prima.
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12219
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

Hier ook zo
-KJ-
4th Gear member
Berichten: 950
Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22

On Call heeft niets te maken met Send to car. Constateren dat On Call wel werkt is dus redelijk zinloos.
Op Motortalk las ik ook al dat er problemen zijn. Nu maar hopen dat dit sneller wordt gefixt dan de problemen met TuneIn.
Laatst gewijzigd door -KJ- op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Jelmer de Jong
6th Gear member
Berichten: 3158
Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04

1:10 adressen die ik via here maps verstuurde kwam aan bij de auto, met of zonder die foutmelding. OnCall op de telefoon en Windows 10 doet het tot nu toe veel beter.
Laatst gewijzigd door Jelmer de Jong op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
henkchroom
3rd Gear member
Berichten: 358
Lid geworden op: 09.01.2014 - 21:58
Contacteer:

On Call heeft niets te maken met Send to car. Constateren dat On Call wel werkt is dus redelijk zinloos.
Klopt, ik mij ook bekend. Maar ik gaf een oplossing om op andere manier de bestemming naar je Volvo te sturen.
Bovendien heeft On Call als voordeel dat het de adressen die je bij je afspraken in Outlook staan weergeeft en deze ook direct naar je Volvo kunt sturen.
Gebruikersavatar
rona222
2nd Gear member
Berichten: 192
Lid geworden op: 26.06.2007 - 09:02
Locatie: Antwerpen

Bluesbroeder schreef: Hoi Allen,
Ik merk al paar dagen dat "send to Car" in Here niet meer werkt. Ik krijg een melding "Sorry. Er is een probleem bij ons opgetreden. Probeer het later nog eens.".
Nu vraag ik mijn af: Is dit een algemeen probleem, dus hebben er meer mensen last van, of ligt het probleem bij mij....

Hoor graag jullie ervaringen.
Hallo,
juist getest en krijg dezelfde melding..... dus ik denk dat het een “algemeen” probleem is.
XC60 D4 181 PK (Black Sapphire metallic) R-Design
V60 D3 136 PK (Bright Silver metallic) MY 2014
V60 1.6D Start & Stop (saville grey) momentum, motion, MY2012
V50 1.6D Start & Stop | black sapphire metallic | Business Pack | MY10
-KJ-
4th Gear member
Berichten: 950
Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22

Ik heb 't gemeld bij de supportdesk van Here, men gaat er mee aan de slag.

"Thank you for getting back to us so quickly!

We have passed this info to the responsible team and will let you know when there is an update.

​Thank you for understanding!

Best regards,
Ihor
HERE WeGo Support Team"
Laatst gewijzigd door -KJ- op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-KJ-
4th Gear member
Berichten: 950
Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22

henkchroom schreef:
On Call heeft niets te maken met Send to car. Constateren dat On Call wel werkt is dus redelijk zinloos.
Klopt, ik mij ook bekend. Maar ik gaf een oplossing om op andere manier de bestemming naar je Volvo te sturen.
Bovendien heeft On Call als voordeel dat het de adressen die je bij je afspraken in Outlook staan weergeeft en deze ook direct naar je Volvo kunt sturen.
Ik vermoed dat degenen die On Call hebben geen gebruik maken van Send to car vanaf de website. Als je afhankelijk bent van Send to car heb je meestal geen On Call en is dat dus geen oplossing.
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12219
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

Dat is natuurlijk ook zo
Gebruikersavatar
Bluesbroeder
2nd Gear member
Berichten: 216
Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
Locatie: Drenthe; ergens boven in.

Bedankt voor testen! afwachten hoelang dit gaat duren.
Gebruik het nl veel en heb helaas geen VOC, iets voor de volgende om mee te nemen.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
Gebruikersavatar
Bluesbroeder
2nd Gear member
Berichten: 216
Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
Locatie: Drenthe; ergens boven in.

-KJ- schreef: Ik heb 't gemeld bij de supportdesk van Here, men gaat er mee aan de slag.

"Thank you for getting back to us so quickly!

We have passed this info to the responsible team and will let you know when there is an update.

​Thank you for understanding!

Best regards,
Ihor
HERE WeGo Support Team"
Ook maar even gemeld om zo de druk iets op te voeren.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
Gebruikersavatar
rona222
2nd Gear member
Berichten: 192
Lid geworden op: 26.06.2007 - 09:02
Locatie: Antwerpen

Bluesbroeder schreef:
-KJ- schreef: Ik heb 't gemeld bij de supportdesk van Here, men gaat er mee aan de slag.

"Thank you for getting back to us so quickly!

We have passed this info to the responsible team and will let you know when there is an update.

​Thank you for understanding!

Best regards,
Ihor
HERE WeGo Support Team"
Ook maar even gemeld om zo de druk iets op te voeren.
Ik denk dat ze daar bij “here maps” in slaap gevallen zijn...... heb dit al verschillende keren gemeld, het “was” dus "ongelooflijk” nuttig en gemakkelijk.....
XC60 D4 181 PK (Black Sapphire metallic) R-Design
V60 D3 136 PK (Bright Silver metallic) MY 2014
V60 1.6D Start & Stop (saville grey) momentum, motion, MY2012
V50 1.6D Start & Stop | black sapphire metallic | Business Pack | MY10
Gebruikersavatar
rona222
2nd Gear member
Berichten: 192
Lid geworden op: 26.06.2007 - 09:02
Locatie: Antwerpen

Probleem met "Send to car” lijkt opgelost, ik kan terug routes naar de auto versturen.....
XC60 D4 181 PK (Black Sapphire metallic) R-Design
V60 D3 136 PK (Bright Silver metallic) MY 2014
V60 1.6D Start & Stop (saville grey) momentum, motion, MY2012
V50 1.6D Start & Stop | black sapphire metallic | Business Pack | MY10
-KJ-
4th Gear member
Berichten: 950
Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22

Het verzenden lukt inderdaad weer! Nog niet gecheckt of de bestemming in de auto aankomt.
Gebruikersavatar
rona222
2nd Gear member
Berichten: 192
Lid geworden op: 26.06.2007 - 09:02
Locatie: Antwerpen

-KJ- schreef: Het verzenden lukt inderdaad weer! Nog niet gecheckt of de bestemming in de auto aankomt.
Het komt inderdaad terug aan in de auto.... daarjuist al getest.......
XC60 D4 181 PK (Black Sapphire metallic) R-Design
V60 D3 136 PK (Bright Silver metallic) MY 2014
V60 1.6D Start & Stop (saville grey) momentum, motion, MY2012
V50 1.6D Start & Stop | black sapphire metallic | Business Pack | MY10
Gebruikersavatar
Bluesbroeder
2nd Gear member
Berichten: 216
Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
Locatie: Drenthe; ergens boven in.

Kreeg net ook een mail van Here dat het was opgelost.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
-KJ-
4th Gear member
Berichten: 950
Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22

Ik ook, nette afhandeling!
Gebruikersavatar
vankol
4th Gear member
Berichten: 606
Lid geworden op: 09.04.2016 - 15:26

Heb het eens getest, werkt bij mij ook.
Alleen is via on call is makkelijker omdat hij dan direct ook de melding geeft, wanneer je de auto start.

Dus kan je de navigatie direct starten en rijden.
VOLVO S60 D3 2011 GT V40 T2 Nordic+ 2016
M-Thijssen
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20.06.2016 - 17:09

lekker dit... En in de manuals wel schrijven dat sent to car werkt!

Dear Matthijs,

Thanks for reaching us.
Late in 2019 Volvo Cars took the decision to terminate the possibility to use the Send To Car function from websites. One of the reasons was that the usage of the function was quite low. However, 'Send To Car' is currently also offered via the Volvo On Call mobile app and Call centers.

In case you have further doubts, please don't hesitate to contact me!
Best regards,
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”