Lijst met te installeren apps leeg

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
nessehopper
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 21.04.2019 - 22:35

Sinds begin september de trotse bezitter van een XC60. Auto bevalt prima, maar ik heb op dit moment een probleem met de apps.

Ik heb in het begin een paar apps verwijderd, waaronder Gracenote, TuneIn en Spotify, maar daar heb ik nu spijt van en wil graag Spotify en TuneIn weer opnieuw installeren.
Echter de lijst met te installeren apps is leeg, terwijl ik zou verwachten (en zo staat het ook beschreven in de manual) dat de verwijderde apps weer in deze lijst zouden verschijnen.
Verbinding met internet is prima, ik heb al een paar kaarten via internet geupgrade, dus daar ligt het niet aan.
Ik zie ook dat de auto verbinding maakt met de server van Volvo (?) maar hij geeft elke keer de melding "geen updates".

Inmiddels al 2 keer bij de dealer geweest, en deze hebben alles gecontroleerd, en de nieuwste software modules geladen maar deze kunnen het ook niet vinden.
Mijn vraag is: hebben meerdere mensen dit probleem, of ben ik de enige. Ik heb al uitgebreid gezocht op internet, maar nergens zie ik dit probleem vermeld, dus ik vrees het laatste.
nessehopper
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 21.04.2019 - 22:35

Wat er gebeurd is weet ik niet, maar vanmiddag stonden de nieuwe apps er weer. Dus probleem opgelost.
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”