V60 PEH Sensus Navigatie vergeet opgeslagen locaties

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
TVerbeek
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 14.03.2019 - 20:44

Beste allen,

Ik bezit een Volvo V60 plug-in hybrid (2014) met Sensus Navigatie systeem. Ik gebruik dit systeem met vrij veel plezier, ben hier wel tevreden over. Echter heb ik sinds kort een probleem: alle opgeslagen plaatsen zijn steeds weer 'vergeten' als ik de auto opnieuw start!

Dus als ik de auto start en daarmee tevens het navigatiesysteem opstart, kan ik drukken op 'NAV', 'Menu', 'Bestemming invoeren' maar vervolgens kan ik geen 'Opgeslagen locaties' kiezen (dit menuonderdeel is dan grijs ipv wit).
Als ik daarna op 'Vorige bestemmingen' klik zie ik daar wel mijn vorige bestemmingen staan en gek genoeg zie ik daar ook mijn (voorheen) opgeslagen bestemmingen weer staan, inclusief de door mij eerder ingevoerde naam en het bijbehorende logootje (een hartje voor de categorie persoonlijke bestemmingen, een gebouwtje voor de categorie werk-bestemmingen en een kruisje voor de categorie andere bestemmingen).
En wanneer ik op zo'n bestemming klik en dan kies voor 'Opslaan', kan ik de voorheen opgeslagen bestemming weer gewoon opslaan. De naam staat er dan nog steeds keurig in, ik moet dan alleen nog de juiste categorie kiezen.

Als ik dit één voor één voor alle bestemmingen heb gedaan (voor alle bestemmingen die ik toevallig als laatste bestemming nog heb gekozen, de opgeslagen locaties die ik al een tijdje niet heb gekozen zijn natuurlijk nergens meer te vinden), staan ze wel weer keurig onder 'Opgeslagen locaties' en werkt het als vanouds, maar helaas.. de volgende keer dat ik in de auto stap begint het weer van voor af aan.

Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen en of er een oplossing voor is?

Bij voorbaat dank,
Hartelijke groet,
Tjitte
Volvo V60 D6 PIH 2014
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”