Wordt degene die een artikel heeft ingestuurd, geinformeerd .....

Hier post je over van alles wat je boeit en niets met auto's te maken heeft. Ook wel het OH topic genoemd.
Denk wel om de forum regels!
Gesloten
Tjardi
2nd Gear member
Berichten: 137
Lid geworden op: 21.11.2018 - 14:49
Locatie: Giethoorn

Ik zou graag van u willen weten, als een artikel niet wordt geplaatst, (verwijderd) om welke reden dan ook,
of degene die dat artikel heeft geplaatst, daarover wordt geïnformeerd of niet.

Neem aan dat dat niet het geval is.....

Ik plaatste, vanmiddag een artikel over zonnepanelen, en dat moge best "off topic lijken".
En was van plan, er bij mijn thuiskomst, een paar uur later, mijn gebruikscijfers daaraan te koppelen.

En tevens aan te geven, dat los van het feit of zonnepanelen, nu verder worden gesubsidieerd of niet,
het wel zeker zin heeft, elektrisch - hybride - te rijden.
En hoe die kosten zich verhouden, tot benzine.
Daarover waren er voordien aanvragen geweest, waar nooit iemand op gereageerd had.

***
Ik begrijp best, dat moderatoren het recht hebben, artikelen te verwijderen.
Maar vind het wel een kwestie van fatsoen, dit minimaal aan degene die dat artikel heeft geplaatst,
mede te delen. En dat mis ik hier!

***
Ik stam nog uit de vorige eeuw. Toen was dit normaal.

Zou 't uitermate plezierig vinden, desnoods via een pm, te weten, hoe dat bij Volvo in elkaar steekt.
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40458
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Beste brave maar ook een beetje domme Tjardi,

Misschien moet je eerst even goed nadenken voordat je met een beschulkdigende vinger naar de beheerders van dit forum wijst.
En het getuigt van fatsoen (om je eigen woorden er maar eens bij te halen) om eerst te onderzoeken voordat je gaat beschuldigen.
Ben je nou helemaal belatafeld !

Jouw verhaal staat er nog precies zoals je het geschreven hebt: viewtopic.php?t=81993 het is alleen maar verplaatst naar het board waar het thuishoort omdat je het op een verkeerde plek had gezet.

De beheerders van dit forum zijn 24/7 belangeloos in touw om te zorgen dat dit forum leesbaar, overzichtelijk en werkbaar blijft.
We doen dat graag maar houden er niet van om zomaar en zonder reden op ons donder te krijgen van iemand die gewoon niet goed z'n best doet.
Laatst gewijzigd door Ben op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40458
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

En omdat je ook dit bericht schrijft in een verkeerd board zullen we het verplaatsen naar de plek waar het thuis hoort.
Laatst gewijzigd door Ben op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24350
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

Aansluitend; ik heb het inderdaad in het juiste board gezet. En aangezien ik nog lang niet met pensioen ben en naast mijn 45 urige baan ook een gezin heb. Daardoor heb ik binnen mijn vrijwilligerswerk hier ruimte om iedereen persoonlijk te informeren. Eigenlijk wil ik het omdraaien; verdiep je in het forum en zorg dat alles gelijk op de juiste plek staat.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Tjardi
2nd Gear member
Berichten: 137
Lid geworden op: 21.11.2018 - 14:49
Locatie: Giethoorn

Intussen weet ik hoe e.e.a. in elkaar steekt.
En geloof me, ik probeer me behoorlijk te verdiepen in dit forum, en meerdere andere fora, waar ik op zit.
Maar er zijn zaken, die voor de "insider" duidelijk zijn. Maar voor de nieuwkomer nog niet.

Ben niet zo boosaardig als ik misschien moge lijken.

Maar die oogjes, had ik nog niet in de gaten.
En bovendien had ik 't verzoek gedaan een pm te mogen ontvangen.

*
Waar overigens een artikel thuis hoort vind ik soms nogal discutabel.
Zeker als het de hybride aan gaat.

Gaat het uitsluitend over hybride, dan op de speciale T8 kant.
Maar als ik op de XC60 pagina 's kijk, zie ik ook diverse zaken, die zowel op de ene als op de andere side passen.

Uiteraard horen zonnepanelen op de algemene site.
Laatst gewijzigd door Tjardi op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40458
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

ter afsluiting
a. we lezen niet elk bericht
b. een verzoek om een PM wordt derhalve mogelijk niet gelezen
c. beter is het een PM aan een van de beheerders te sturen, dat wordt wel gelezen
d. je hebt weer wat geleerd.

finito comedia
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gesloten

Terug naar “Off Topic Algemeen”