RSE Hoofdsteun schermen aansluiten zonder DVD speler

Alles over het aansluiten van TV, zowel origineel Volvo als via andere apparaten
Plaats reactie
JGUE
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 11.02.2018 - 11:49

Hallo ik ben in het bezit van een Nog zeer mooie XC70 van het jaar 2006
De auto heeft ondertussen al mooi wat kilometertjes gedraaid +- 370000 en loopt egt nog als een zonnetje sterker nog er komt zelfs
nog bijna 150 km per dag bij. en ik denk dat we de auto gewoon net zo lang houden tot hij helemaal af is!

Nu hebben we een zoontje van 1,5 jaar en bijna een 2de kindje mijn vrouw is maandag 40 weken zwanger dus bijnaaa :)
En we houden van ver weg op vakantie met een veel te grote caravan natuurlijk...

Dus heb ik via Marktplaats 2 mooie hoofdsteunen kunnen bemachtigen die origineel van Volvo zijn met schermen er in
en een 3 tal koptelefoons erbij, ze passen ook helemaal in de stoel en perfect bij het beige lederen interieur.

Het enigste probleem is dat ik geen dvd speler of video input voor de schermen heb dus kan ik helaas niks op de schermpje afspelen
sterker nog ik krijg niet eens stroom op de schermpjes.

Ik heb ongeveer heel Google al afgespeurd naar bedrading schema's maar ik kom er gewoon niet uit ik zou namelijk het liefst een Raspberry Pi op de schermpje aansluiten zodat ze tijdens de lange reizen mooi naar leuke filmpjes en dergelijke kunnen kijken.


Heeft iemand enig idee hoe de schermen aangesloten kunnen worden zonder de originele aansluitingen?

Hier nog even een aantal foto's van de schermen en de stekker aansluitingen die er aan zitten.

Scherm Foto 1

Scherm Foto 2

Stekker 1

Stekker 2

Stekker 3
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Jelmer de Jong
6th Gear member
Berichten: 3158
Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04

Zonder tekst geen plaatje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Televisie in de auto”