iMIV LE met HU803 in Advanced mode

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
v70r2004
2nd Gear member
Berichten: 228
Lid geworden op: 05.05.2009 - 09:28
Locatie: Oost Nederland

Mede forummers, ik ben de tweede eigenaar van een iMIV LE geworden, en heb deze sinds gisteren aangesloten op mijn HU803 radio. (Met zeer gewaardeerde hulp via mail van Bob van Volvotech).
Ik kan nu vanaf de iPOD (4e generatie) muziek afspelen, maar ik wil graag alle mogelijkheden van deze iMIV benutten. (deze iMIV LE is van 2010, en heeft nog net geen MFI/Apple chip, maar werkt goed in combinatie met de iPOD)
Kan iemand me, in een handige manier, uitleggen hoe het selecteren van playlists en het omschakelen van simple mode naar advanced mode gaat?
(Ik heb al wel een keer een naam van een door mij aangemaakte playlist voorbij zien komen, maar weet niet meer welke combinatie van knoppen, en drukken of draaien ik heb gebruikt).
In de aan mij meegeleverde handleiding (van 2007) staat dat je met de 1-20/DISC knop 1 klik met de klok mee moet draaien, om zo in de advanced mode te komen. Vanuit welke stand zou dit moeten? (contact uit?, iPOd afgekoppeld, en opnieuw aangesloten?).
Graag jullie bevindingen...
V70 R
Volv in schaapskleren
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Zie handleiding die ik we je stuurden?
(en ookal is de iMIV gebruikt gekocht en wat ouder, de 'logica' van bediening is gelijk gebleven!)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
v70r2004
2nd Gear member
Berichten: 228
Lid geworden op: 05.05.2009 - 09:28
Locatie: Oost Nederland

Even met de iMIV bezig geweest en simpel gezegd;
Er is een MD01 playlist stand, of een MD02 afspeel stand.
Bij een HU803 radio en iMIV LE als MD-CHANGER:
Met de 1-20/DISC knop kun je in de advanced mode, bij draaien naar rechts schakelen tussen MD01 met daarachter TRK01 (tot TRK99), of naar MD02 met daarachter TRK01 (tot TRK99).
Wanneer er MD01 staat ben je in de Playlist stand, en dan is de TRK aanduiding de playlist (dit gaat op alfabet, en wordt door de iMIV als TRK01 t/m TRK99 aangegeven, bij numerieke playlist niet met 00 beginnen, wel opletten dat; of je doet alle playlists met nummers ervoor, of alleen met letters, door elkaar zal de iMIV alleen de numerieke playlists laten zien op je HU radio). In de playlist stand kun je met de snel vooruittoets de gewenste playlist selecteren. Bij drukken op de 1-20 knop kun je nu de tekst in het scherm zien, en de playlist selecteren.
Met de 1-20/DISC knop kun je na je laatste playlist naar MD (zonder 01 of 02) TRK99, dit is de simple mode, en kun je geen playlists kiezen.
Heel beknopt, maar zo hoop ik anderen die hier ook mee zitten te worstelen een beetje te hebben geholpen.
(Alles staat ook wel op een uitgebreide manier in de Engelstalig handleiding, maar dit is wat beknopter, en ik hoop iets makkelijker te begrijpen).
V70 R
Volv in schaapskleren
Gebruikersavatar
Oceanracer
Geartronic member
Berichten: 22959
Lid geworden op: 06.07.2006 - 12:26
Locatie: Groningen

Ik zal er ook eens mee gaan stoeien, want echt begrijpen doe ik het niet, ook al heb ik al jaren een iMIV. Als ie speelt vind ik het eigenlijk wel prima, het gaat immers om het geluid. :D
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”