Volvo V70 BJ2008 Parrot Carkit

Plaats reactie
Sven74
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15.11.2020 - 20:21

Hallo Allen,

Ik ben lid geworden op het forum om wat tips en tricks te lezen voor mijn onlangs aangeschafte V70 uit 2008.
In het verleden al eens een 850 gehad, en tussendoor een lease wagen van de zaak, maar nu toch weer snel terug naar het vertrouwde volvo gevoel.

Ik ben al even op het forum en diverse andere fora aan het struinen geweest, maar kom er zelf niet helemaal uit.

Ik wil een Parrot MI9000 inbouwen, en las dat je daarvoor een verloopkabel nodig had voor de volvo radio.
Afgelopen week heb ik er een besteld, wat volgens de website omschrijving zou moeten passen op mijn volvo, echter lijkt het erop dat het niet de juiste verloop kabel is.
Ik kom er zelf niet zo goed achter welke kabel ik dan wel zou moeten hebben, dus wellicht kunnen jullie me een handje in de goede richting helpen.

Onderstaand wat foto's ter verduidelijking.

Radio aansluitingen:

Afbeelding

Orginele Parrot bekabeling:

Afbeelding

Aangeschafde KRAM verloop kabel:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20626
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Ik denk dat ik de fout zie: die snoeren "bende" moet je bij de versterker inpluggen in plaats van het radiodeel in het dashbord. Bestaande kab3ls eruit halen, nieuwe kabels erin en dan de bestaande kabels weer in de nieuwe.

Zo zat het bij ook onze XC90 waarbij de versterker onder de bijrijdersstoel was geplaaatst.
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Sven74
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15.11.2020 - 20:21

Msuidgeest schreef: 29.11.2020 - 16:24 Ik denk dat ik de fout zie: die snoeren "bende" moet je bij de versterker inpluggen in plaats van het radiodeel in het dashbord. Bestaande kab3ls eruit halen, nieuwe kabels erin en dan de bestaande kabels weer in de nieuwe.

Zo zat het bij ook onze XC90 waarbij de versterker onder de bijrijdersstoel was geplaaatst.
Ik dacht dat de versterker alleen bij de Pro Systemen zat onder de stoel. Ik heb wel een midden speaker op het dashboard, maar dan heb ik volgens mij niet de pro versie.
Zal in ieder geval even onder de stoelen kijken of daar nog wat te vinden valt.

Mocht dat toch zo zijn, zal ik toch iets van verlengkabels moeten hebben, of de parrot module bij de versterker onder de stoel plaatsen
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”