Gister zag ik mijn V60 wegrijden bij de koude start. Alleen uit de linkerkant kwam de koude start condens rook uit de uitlaat.
Rechts was dus dicht, wat eigenlijk dus niet mooi was.
Nu zag ik het volgende topic over de vorige V60 Polestar.
https://forums.swedespeed.com/showthrea ... e15bf78218
Er zijn diverse verschillende uitlaatklep standen en je kunt de kleppen vast zetten door op het juiste moment bepaalde stekkers los te maken.
Heeft iemand dit al op de huidige generatie toegepast?
Dubbele uitlaat altijd open?
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24353
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
bij de Polestar zit het met die klep meer in het extra geluid dan in rook uit twee kanten.
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 17.03.2020 - 21:42
Voor het geluid zal het niet zoveel extra brengen. Het blijft maar een 4 cilinder.
Bijgaand een foto met volgens mij de positie van de klep bij de T8P.
Bijgaand een foto met volgens mij de positie van de klep bij de T8P.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- J33Bee
- 5th Gear member
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 14.08.2020 - 23:20
Zover ik weet is met een koude start maar 1 uitlaat open (de linkse inderdaad) om de auto sneller op temperatuur te krijgen. Geen idee of dat van invloed is als je zelf met kleppen gaat stoeienStekkerbak schreef: ↑10.11.2020 - 09:21 Gister zag ik mijn V60 wegrijden bij de koude start. Alleen uit de linkerkant kwam de koude start condens rook uit de uitlaat.
Rechts was dus dicht, wat eigenlijk dus niet mooi was.
Nu zag ik het volgende topic over de vorige V60 Polestar.
https://forums.swedespeed.com/showthrea ... e15bf78218
Er zijn diverse verschillende uitlaatklep standen en je kunt de kleppen vast zetten door op het juiste moment bepaalde stekkers los te maken.
Heeft iemand dit al op de huidige generatie toegepast?