beschadiging dakbekleding

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
albrecht
2nd Gear member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19.03.2019 - 12:42

Beste, onze volvo v60cc 2016 heeft flinke beschadiging ,in kofferbak aan de dakbekleding.

is dat haalbaar om te vervangen ?? of beter een interieurverzorger om wat op te lappen ???

is het van belang dat het met schuifdak voorzien is ?? bijkomende moeilijkheid ?,
t'is balen !!!

groetjes albrecht
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24353
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

Dat tweede optie zou ik sowieso eerst onderzoekenua kosten
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
GruttePier
2nd Gear member
Berichten: 89
Lid geworden op: 14.01.2020 - 20:36

Dit is alleen praktisch haalbaar als je , zonder beschadigingen alle plasticdelen van de A, B, C, D stijlen los weet te krijgen. Dat is al best een uitdaging... Dan moet de interieurverlichting eruit, dat is niet zo moeilijk (voor en achter). Verder weet ik niet of het nog gelijmd zit...

Dan heb je nog een donor-hemelbekleding nodig van de sloop. Daar maak je alleen kans als de auto nog niet in vele regenbuien heeft gestaan,, dus moet je er snel bij zijn als ze een V60 binnenkrijgen. Ook daar zal je wss zelf al dat werk moeten doen, omdat ze de hemelbekleding vaak laten zitten. Trek daar ook maar een halve zaterdag voor uit..

Het is wel mogelijk. Maar reken maar op meerdere zaterdagen werk ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”