Wiring diagram nieuwe modellen

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ernst64
3rd Gear member
Berichten: 452
Lid geworden op: 12.05.2007 - 22:25
Locatie: Noord-Holland

Van al mijn Volvo's heb ik altijd de elektrische schema's in bezit gehad. Bij de dealer konden die gewoon besteld worden. Voor de XC70 heb ik het schema van het Internet geplukt, maar voor modellen na 2011 kan ik niets meer vinden.
Nu heeft de huidige monteur een computer en geen boek meer, dus de behoefte aan het gedrukte exemplaar zal niet meer bestaan. Hoe kom ik toch aan een schema van de V40 MY18? Een Vida-abonnement is denk ik iets te veel van het goede, hoewel ik daar geen ervaring mee heb, kan je zonder dice met een abonnement van een uur, een schema downloaden? Op de TIS en de Vida sites wordt ik niet veel wijzer. Het mag best wat kosten, alleen hoe pak ik het aan?
245L-VAN LPG MY79
240-VAN 2.4D MY87
940 Polar Nordic 2.3ic MY98
V40 2.0 MY04
V50 2.4i Edition II MY08
V40 T5 Polestar Inscription MY18
XC70 3.0 T6 AWD Summum, met bijna alle opties MY11
In bestelling: EX40 TMP Ultra, Sage green, Lightning-pakket, trekhaak en runningboards
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”