Spotify app met meerdere accounts

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
VincentH6
2nd Gear member
Berichten: 127
Lid geworden op: 27.01.2020 - 09:11
Locatie: NH

Vraagje over de Spotify app van het Sensus systeem (dus niet via Android Auto/Apple CarPlay). De app zou ik het liefst met twee (of meer) accounts gebruiken. Dan kan ik mijn eigen muziek draaien en mijn dochter die van haar. Maar ik wil niet elke keer dat ik instap apart inloggen. Is dat op de een of andere manier mogelijk?

N.B. Wellicht is deze vraag hier al eerder ter sprake gekomen maar ik kan er niets over vinden. Een verwijzing naar een bestaande thread stel ik ook zeer op prijs.

Volvo S60 R-Design - Fusion Red (2020)
Volvo S60 Intro Edition - Black Stone (2001)
VW Passat R-Line - Diamond Black (2016)
Volvo V60 Momentum - Savile Grey (2012)
Eerder: Renault Laguna GT II en III, VW Golf, Toyota Yaris Verso, Opel Astra, Fiat Brava, Nissan Micra
Gebruikersavatar
Bluesbroeder
2nd Gear member
Berichten: 216
Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
Locatie: Drenthe; ergens boven in.

Dat lijkt me niet. Spotify start op met account waarop je bent ingelogt. Er is geen switch met meerdere accounts mogelijk.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
Gebruikersavatar
VincentH6
2nd Gear member
Berichten: 127
Lid geworden op: 27.01.2020 - 09:11
Locatie: NH

Bluesbroeder schreef: 01.10.2020 - 13:57 Dat lijkt me niet. Spotify start op met account waarop je bent ingelogt. Er is geen switch met meerdere accounts mogelijk.
Wel jammer dat het niet kan. Dan moet mijn dochter haar Spotify maar via CarPlay gebruiken. Werkt op zich ook prima. Maar op mijn Sonos kan ik wel meerdere Spotify accounts koppelen dus ik had een beetje gehoopt dat iets dergelijks op het Sensus systeem ook mogelijk zou zijn.

Volvo S60 R-Design - Fusion Red (2020)
Volvo S60 Intro Edition - Black Stone (2001)
VW Passat R-Line - Diamond Black (2016)
Volvo V60 Momentum - Savile Grey (2012)
Eerder: Renault Laguna GT II en III, VW Golf, Toyota Yaris Verso, Opel Astra, Fiat Brava, Nissan Micra
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”