Mooie velgen!!
Ja, dan maar goed gedaan. Want als je er niet zeker van bent rij je ook niet fijn. Ben benieuwd ofd mijn kofferbak lift het nu ook weer doet, die heeft het nl nooit gedaan. (ook niet echt gemist).
Problemen hardtop c70 2006
- Edwin
- 5th Gear member
- Berichten: 1859
- Lid geworden op: 09.02.2005 - 08:16
- Locatie: Gelderland
Blijft mooi donkere lak, lichte bekleding!
Gr. Edwin.
Gr. Edwin.
V70 T6 Summum
C70 T5 Summum
Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
C70 T5 Summum
Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
- Ferrari
- 5th Gear member
- Berichten: 1145
- Lid geworden op: 12.10.2019 - 10:49
- Locatie: Antwerpen
Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar de (bijna) kabelbreuken in de bedrading zitten. Wellicht een zwak punt bij de C70 daken en iets om preventief te controleren.Edwin schreef: ↑30.03.2021 - 14:56Heb je een foto daarvan?Fraggle-volvo schreef: ↑30.03.2021 - 12:25 Gisteren bleek tijdens het vervangen van twee sensoren dat de kabel waar deze sensor aanzat meerdere (bijna)kabelbreuken had. Een stuk of 9. We hebben uiteindelijk besloten de gehele kabelboom met sensoren te vervangen zodat we zeker weten dat het niet alleen nu goed is, maar ook goed blijft..... Ben benieuwd, ik verwacht eigenlijk nog voor het weekend resultaat.
Gr. Edwin.
Henry
Huidig wagen- en motorpark:
Volvo C70 D3 Geartronic Summum 2011
Volvo 850 GLT 2.5 20V 1992
Mazda CX-30 2020 (leaseauto, alleen zakelijk)
Harley-Davidson Softail Heritage Classic 1999
Huidig wagen- en motorpark:
Volvo C70 D3 Geartronic Summum 2011
Volvo 850 GLT 2.5 20V 1992
Mazda CX-30 2020 (leaseauto, alleen zakelijk)
Harley-Davidson Softail Heritage Classic 1999
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 30.09.2020 - 07:47
Graag. Lijkt mij inderdaad wel fijn om te weten waar precies dit zit.
C70 T5, 262C (77), 940 estate
S70 (99), C70 (08), V70 (04), S60 (06), 940 (96), 240 (89), 262C (91), S60 (01), V70 (00), V90 (98), 960 (94), 940 (91), 740 (90), 740 (86), 760 (86), 262C (81), 240 (85), 740 (89), 760 (89), 740 (88), 240D (85)
S70 (99), C70 (08), V70 (04), S60 (06), 940 (96), 240 (89), 262C (91), S60 (01), V70 (00), V90 (98), 960 (94), 940 (91), 740 (90), 740 (86), 760 (86), 262C (81), 240 (85), 740 (89), 760 (89), 740 (88), 240D (85)
- BraboFrits
- 5th Gear member
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: 21.04.2014 - 16:39
- Locatie: Tilburg
Zijn jullie er al voldoende uit?
Wij hadden tot recent een Renault Megane CC - dus ook met stalen kap - als enige en later als tweede auto.
Problemen met de elektronica van het dak gehad. De Renault dealer wilde eerst de hoofmodule vervangen maar ik had er geen vertrouwen in en ben gaan zoeken op het www.
Terecht gekomen bij Autobedrijf Wout Bouman in Wijk en Aalburg. Klein garagebedrijf maar veel verstand van (auto)elektronica. Zij hadden snel gevonden dat niet de hoofdmodule maar een andere module het probleem was. Gezien de leeftijd van de auto hebben ze toen een gebruikte module gezocht en daarna hebben we geen problemen meer gehad.
Misschien kunnen jullie er iets mee. Die kappen zijn een waar meesterwerkje maar als je problemen krijgt kan het knap lastig en prijzig zijn....
Wij hadden tot recent een Renault Megane CC - dus ook met stalen kap - als enige en later als tweede auto.
Problemen met de elektronica van het dak gehad. De Renault dealer wilde eerst de hoofmodule vervangen maar ik had er geen vertrouwen in en ben gaan zoeken op het www.
Terecht gekomen bij Autobedrijf Wout Bouman in Wijk en Aalburg. Klein garagebedrijf maar veel verstand van (auto)elektronica. Zij hadden snel gevonden dat niet de hoofdmodule maar een andere module het probleem was. Gezien de leeftijd van de auto hebben ze toen een gebruikte module gezocht en daarna hebben we geen problemen meer gehad.
Misschien kunnen jullie er iets mee. Die kappen zijn een waar meesterwerkje maar als je problemen krijgt kan het knap lastig en prijzig zijn....
Voorheen FritsieV70
Volvohistorie:
- Heden: XC90 T8 model 2016 Inscription Magic blue, blond lederen interieur.
- Van 2014 tot 2020: V70 MY2011 D5 model 2012 Momentum
- Lang geleden: Volvo 240 DL station
- Nog langer geleden: Volvo 340 GL
Volvohistorie:
- Heden: XC90 T8 model 2016 Inscription Magic blue, blond lederen interieur.
- Van 2014 tot 2020: V70 MY2011 D5 model 2012 Momentum
- Lang geleden: Volvo 240 DL station
- Nog langer geleden: Volvo 340 GL
- gold
- 5th Gear member
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: 29.07.2007 - 14:16
- Locatie: Roosendaal
@fraggle mmmm die velgen mogen eigenlijk wel eens als volgende prio opgeknapt worden, maar er gaat momenteel veel in Goldy zitten.
Het dak van Volvo is eigenlijk rock solid tot nu toe. Nooit echte issues mee gehad behalve accu capaciteit.
Ik heb een Facebook groep en zit in nog een paar voor die auto’s en je hoort een enkele keer een motortje dat nat geworden was (of was dat hier?) en bij uitzondering een sensor.
Bij mij is het de tweede C70N en deze heb ik al weer 9 jaar.
Het dak van Volvo is eigenlijk rock solid tot nu toe. Nooit echte issues mee gehad behalve accu capaciteit.
Ik heb een Facebook groep en zit in nog een paar voor die auto’s en je hoort een enkele keer een motortje dat nat geworden was (of was dat hier?) en bij uitzondering een sensor.
Bij mij is het de tweede C70N en deze heb ik al weer 9 jaar.
2009 C70 2.4i Summum magic blue, calcite; 2017 Renault Megane platine gris; 1972 1800E 2.0E; Vespa ET4
History: 340, 2x 440 1.8, 440 2.0 sport, V40 1.8 P1, 2x v40 1.8 P2, v40 2.0 P2, 2007 C30 2.4i Summum, 2007 C70 2.4i, 1997 940 LPT; citroen cactus
History: 340, 2x 440 1.8, 440 2.0 sport, V40 1.8 P1, 2x v40 1.8 P2, v40 2.0 P2, 2007 C30 2.4i Summum, 2007 C70 2.4i, 1997 940 LPT; citroen cactus
-
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 17.06.2020 - 15:34
Ik zag dit te laat. Er zaten heel veel kabelbreuken in heb ik gehoord. Voor ze aan de kabelboom begonnen hadden ze al getest met andere computer. Maakte toen niet uit. Vandaar de nieuwe kabelboom, ging veel beter, maar nog steeds gek. Weer andere computer geprobeerd, alles perfect. Wat bleek, de eerste geleverde computer was kapot. Suf.
Was een dure hobby, maar nu wel superbetrouwbaar dak, als nieuw, helemaal blij.
Nu is echter de radio dood. Ik ga dadelijk eerst maar eens naar de zekering kijken...
Was een dure hobby, maar nu wel superbetrouwbaar dak, als nieuw, helemaal blij.
Nu is echter de radio dood. Ik ga dadelijk eerst maar eens naar de zekering kijken...
- gold
- 5th Gear member
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: 29.07.2007 - 14:16
- Locatie: Roosendaal
oef... nou ja... dak is wel belangrijk bij onze auto's
2009 C70 2.4i Summum magic blue, calcite; 2017 Renault Megane platine gris; 1972 1800E 2.0E; Vespa ET4
History: 340, 2x 440 1.8, 440 2.0 sport, V40 1.8 P1, 2x v40 1.8 P2, v40 2.0 P2, 2007 C30 2.4i Summum, 2007 C70 2.4i, 1997 940 LPT; citroen cactus
History: 340, 2x 440 1.8, 440 2.0 sport, V40 1.8 P1, 2x v40 1.8 P2, v40 2.0 P2, 2007 C30 2.4i Summum, 2007 C70 2.4i, 1997 940 LPT; citroen cactus