Dak probleem

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario63
2nd Gear member
Berichten: 76
Lid geworden op: 10.03.2011 - 23:05
Locatie: Malden

Hallo allemaal,

Half jaar geleden wilde ik dak open doen maar het bleef bij het openen van kofferbakdeksel. (C70 MY2010) Bij uitschuiven van de afdekplaat stopte alles. Klonk als er geen kracht genoeg was om uit te schuiven. Dak gelijk weer dicht en daarna nog een paar keer geprobeerd zonder succes.
Door omstandigheden half jaar niets aan gedaan en ook niet geprobeerd, vandaag een poging gewaagd echter alleen de ramen stukje naar beneden, ontgrendelen en verder niets. Denk zelf dat de pomp kapot is.
Heeft iemand al zoiets meegemaakt en wat was de oplossing.

Mvg,
Mario
C70 2009 d5 summum/ Mini cooper chili cabrio 2011/ Volvo MD47a 1957...
Gebruikersavatar
MacDeluxe
2nd Gear member
Berichten: 140
Lid geworden op: 15.10.2014 - 12:56
Locatie: Gelderland

Zoals je het beschrijft zou dat zo maar eens kunnen. Gelukkig heb ik er zelf geen ervaring mee. Een keer langs de dealer rijden en navraag doen / uit laten lezen lijkt me een goede manier om dit aan te pakken.
Ben benieuwd wat eruit gaat komen.
Gebruikersavatar
Armin
2nd Gear member
Berichten: 214
Lid geworden op: 30.07.2005 - 13:14
Locatie: Oegstgeest

Hoor je de pomp wel draaien?

Ik had een soort gelijk probleem, maar bij mij bleek het na maanden zoeken een kabelbreuk in het dak. Bij mij ging het dak alleen ook soms niet meer dicht.
Volvo V60 T3 R-Design geartronic Power Blue
Volvo V60 1.6 drive summum met de looks van een R-design Black Sapphire metallic zwart leer
Volvo C70 2.4i automaat Stone Black Cacao leer summum
Volvo XC70 2.4t automaat Dark Blue Pearl zwart leer met alle lines erop
Volvo S60 2.4 Stone Black handgeschakeldedition
Volvo 850 T-5 Estate handgeschakeld Dark Blue Pearl/blauw leer
Volov 850 T-5 Sedanautomaat Regent Red/zwart leer
ruudheuss01
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 20.03.2010 - 11:20
Locatie: Twello

Bij mijn auto bleek de regelunit defect (dat is de computer die alles aanstuurt, zit ergens in de kofferbak). Na het vernieuwen van de regelunit (plus een paar sensoren) en met nieuwe software werkt het dak sindsdien feilloos.
Was een dure reparatie (ongeveer 1600 euro), maar gelukkig was de dealer (Harrie Arendsen in Ruurlo) coulant, omdat ik de auto nog niet zo lang had.
Plaats reactie

Terug naar “C70 vanaf MY2007”