Nou ja…..VW heeft zijn logo recent ook weer aangepast en die hadden als grootste autobouwer nog veel meer briefpapier, folders etc. Dat nieuwe VW logo heeft dezelfde ontwikkelingsweg gevolgd als het Volvo logo en is nu dun, schraal en wat mij betreft weinig inspirerend.diesel01 schreef: ↑23.09.2021 - 10:52 Geinig om te zien dat het ding tussen '59 en '99 niet is veranderd en de afgelopen 20 jaar 3x.
het zal mij jeuken hoe het er uit ziet maar sterke merken als BMW, Mercedes en Audi hebben al sinds jaar en dag dezelfde logo's.
Marketing boys and girls hadden weer een field day en dachten, kom laten we het logo weer eens veranderen.
Ik denk dan direct, hoeveel briefpapier en andere zooi hebben we liggen wat we dan weg kunnen gooien en wat kost het om nieuw te laten drukken.
Maar dat zal wel een ingeving wezen van iemand die zelf die rekeningen mag betalen.
Iemand heeft kennelijk een heel goed verhaal gehouden voor de board….waarvan de clou ons helaas ontgaat……
[Het zal wel wennen en een beetje worden zoals de foto’s van de medewerkers die destijds op de toegangspasjes van ons bedrijf moesten komen. Veel mensen vonden zichzelf er niet mooi genoeg op staan ….. maar de fotograaf zei daarover : “ ach ja, zo denk je daar nu over, maar over 10 jaar ben je vast en zeker heel blij met het uiterlijk waarmee je nog op deze foto stond…..” ]