Koplamp unit wissel

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Lorenzo.vD
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26.04.2019 - 13:44

Beste forum Leden,

Reeds een Volvo s60 2.0T uit 2004 gekocht en beleef er erg veel plezier aan.

Echter zou ik graag een ander model koplamp units monteren. Dit betreft de units met de oranje “us lights” lampjes aan de zijkant . Ze komen van een s60 uit 2006 gok ik. Ik zelf heb de standaard units. Beide units zijn hallogeen.

Ik heb mij laten vertellen dat deze zo passen, mits je de bedrading iets modificeert ivm met de stekkers. Is er iemand die mij kan vertellen wat er precies moet gebeuren zodat ik dit zelf aan kan passen?

Fotos volgen morgen.

Met vriendelijke groet,
Lorenzo van Dam.
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 8171
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

De koplamp zelf past inderdaad, schroefjes ed zitten op dezelfde plaats.
Stekkers van voor en na de facelift zijn wel iets anders, maar ook dat moet geen probleem zijn als je een bedradings schema hebt.
Wat volgens mij wel een probleen kan zijn is de hoogte regeling. Die gaat precies andersom werken, en dat is coor zo ver ik weet nog niet eerder werkend gekregen. Simpelweg de + en - omdraaien werkte iig niet.
Misschien weet iemand inmiddels wel hoe het moet. Zou mooi zijn want ik wil zelf de pre facelift koplampen in mijn facelift auto monteren.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Lorenzo.vD
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26.04.2019 - 13:44

Weet iemand waar ik het bedradings schema kan vinden? het probleem dat de hoogte stelling andersom werkt is neem ik aan geen groot probleem? zolang hij het maar doet toch?
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”