Tijd voor een eerste indruk van de B4
Ik rij nu 2,5 weken in een V60 Inscription B4 en de eerste 1000 kilometer zitten er bijna op.
Mijn opties:
-Osmium Grey
-Nappa leder Charcoal (ventilatie, massage etc. etc.)
-Panorama dak
-Audio & Park assist
-Getint glas
-Advanced Air Cleaner
-Sportchassis icm 18inch
-semi inklapbare trekhaak
De B4 icm de automaat ervaar ik als zeer plezierig. Hij start soepel, start/stop werkt prima, schakelen gaat prima, nog geen momenten gehad dat de bak niet wist naar welke versnelling te schakelen. Heel veel koppel en zeer vlot. Mijn vorige auto was een Renault Talisman handbak diesel met 110 pk en dit is totaal anders, vergelijken heeft geen zin.
Hieronder een opsomming van eerste indrukken en nog wat rest puntjes.
-B4 erg krachtig bij optrekken, veel koppel. Krijg de indruk dat hij in no-time op de begrensde 180 zit.
-Automaat schakelt erg soepel en is spot-on (wel mijn eerste automaat)
-Heerlijke zit maar kost zeer veel tijd en km's om stoel goed te krijgen, ook door de vele mogelijkheden
-Ruime zit achterin
-Displays ogen erg prettig en erg intuïtief, minimaliseert de tijd die je aan het scherm zit.
-Afwerking is top, binnen en buiten
-Erg veel zicht rondom
-Prettige rij-hulp systemen alhoewel ik de pilot assist en lane assist uit heb gezet
-Virtual pedal werkt perfect
-Harman/Kardon geeft goed geluid en is goed af te stellen. Met name de balans wat achter de voorstoelen gezet en de bass naar beneden geschroefd.
Wat kleine puntjes:
-Gaspedaal bij optrekken soms wat gevoelloos waardoor je met een schok naar voren schiet.
-Bij vlot optrekken schiet de bekerhouder rolhoes naar achteren
-Bij tot stilstand komen krijg ik de indruk dat door het mild-hybride systeem de rem 'schokt' en je niet geheel soepel tot stilstand komt
-Rammel achterin....lijkt van rolhoes kofferbak te komen
-soms gestoei met knoppen van panorama dak
-Bliss geeft wel erg lang signaal wanneer je bijvoorbeeld een auto bent gepasseerd
-Volvo on call tot nu toe niet geactiveerd gekregen, diverse pincodes en aanmeld pogingen gedaan, moet hij voor terug
-USB stick met muziek werkt niet, diverse malen FAT32 geformatteerd en getest met bijv. 1 mp3 erop. Stick wordt gewoon niet herkend, hiervoor 4 jaar in mijn Talisman probleemloos gewerkt
-Erg veel lopen puzzelen met de Kessy icm stoelgeheugen / bestuurdersprofielen en de nieuwe 'red' key. Vrouw heeft de red key maar wanneer zij de auto opent kan ik niet eenvoudig van profiel wisselen, daarnaast ook tot de ontdekking gekomen dat de 1 en 2 geheugen posities onafhankelijk van het bestuurdersprofiel zijn in te stellen waardoor ik mijn stoelpositie regelmatig heb overschreven. Deze heb ik nu beveiligd.
-Connectivity...nu met automatische hotspot via telefoon (Bixby routines) opgelost anders moest ik iedere keer handmatig USB-Tethering aanzetten.
Al met al een top auto.
V60 B4 eerste indrukken
- Bluesbroeder
- 2nd Gear member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
- Locatie: Drenthe; ergens boven in.
Hi, leuk te lezen.
Ik rij sinds begin augustus in een V60 B4 met inmiddels 14K op de teller, en heb grotendeels dezelfde ervaring.
Positieve:
-Krachtige motor
-Soepel schakelend
- Start/ stop werkt perfect
Kleine minpuntjes:
- Soms haperend wanneer je remt zoals bij een kleine rotonde en dan gas weer intrapt. dan hapert de motor en pakt ie het in ruk weer op. Ik weet niet of dat kan worden verbeterd maar zal het aankaarten bij de eerste beurt.
- Rammeltje achterin, rolgordijn of afdekscherm.
- ook gestoei met knop open dak. Inmiddels wel duidelijker, maar is niet geheel duidelijk.....
Maar verder een super auto!
Ik rij sinds begin augustus in een V60 B4 met inmiddels 14K op de teller, en heb grotendeels dezelfde ervaring.
Positieve:
-Krachtige motor
-Soepel schakelend
- Start/ stop werkt perfect
Kleine minpuntjes:
- Soms haperend wanneer je remt zoals bij een kleine rotonde en dan gas weer intrapt. dan hapert de motor en pakt ie het in ruk weer op. Ik weet niet of dat kan worden verbeterd maar zal het aankaarten bij de eerste beurt.
- Rammeltje achterin, rolgordijn of afdekscherm.
- ook gestoei met knop open dak. Inmiddels wel duidelijker, maar is niet geheel duidelijk.....
Maar verder een super auto!
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
Leuk te lezen, ik ben in afwachting van een nieuwe B4 R-design half november, dat rammeltje van het kofferbakscherm herken ik niet in mijn 2020 R-design.
Hebben jullie hem dan wellicht niet goed in de geleiders vraag ik me af? hopelijk niet een of andere update bij de nieuwe modellen waardoor dit gerammel komt....
Dat de rem " schokt " zou niet zo moeten zijn als je comfortabel wilt afremmen, hopelijk kunnen ze dit afstellen. Als je zeker weet dat je dit met je rechter voet niet
zodanig kunt omzeilen en je dus telkens oncomfortabel stopt bij elk stoplicht dan wordt dit een vervelend iets, lijkt me dat dit niet de bedoeling is. Maar wellicht
kun je je remtechniek er nog op aanpassen ?
Hebben jullie hem dan wellicht niet goed in de geleiders vraag ik me af? hopelijk niet een of andere update bij de nieuwe modellen waardoor dit gerammel komt....
Dat de rem " schokt " zou niet zo moeten zijn als je comfortabel wilt afremmen, hopelijk kunnen ze dit afstellen. Als je zeker weet dat je dit met je rechter voet niet
zodanig kunt omzeilen en je dus telkens oncomfortabel stopt bij elk stoplicht dan wordt dit een vervelend iets, lijkt me dat dit niet de bedoeling is. Maar wellicht
kun je je remtechniek er nog op aanpassen ?
-
- 1st Gear member
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 14.05.2010 - 09:56
Hey, leuk om te lezen.
Ik rijd sinds anderhalve week in een S60 R-design B3. Dat met het remmen merk ik ook. Ik verwacht eigenlijk dat dit nog een beetje wennen is aan de auto. Kan me ook niet meer herinneren of dit ook was in de S60 T5 die ik heb proefgereden.
Dat van die bekerhouder-rolhoes ervaar ik overigens niet, dus dat is wel bijzonder. Of wellicht omdat de B3 wat minder snel uit de startblokken komt dan een B4
Ik rijd sinds anderhalve week in een S60 R-design B3. Dat met het remmen merk ik ook. Ik verwacht eigenlijk dat dit nog een beetje wennen is aan de auto. Kan me ook niet meer herinneren of dit ook was in de S60 T5 die ik heb proefgereden.
Dat van die bekerhouder-rolhoes ervaar ik overigens niet, dus dat is wel bijzonder. Of wellicht omdat de B3 wat minder snel uit de startblokken komt dan een B4
S60 R-Design B3, Fusion Red, 19" LMV
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 150 Exclusive, Grigio Magnesio, 18" 8c Sport Spider LMV
C30 DrivE Kinetic, barents blue, intro pakket, 17"; Zaurak LMV
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 150 Exclusive, Grigio Magnesio, 18" 8c Sport Spider LMV
C30 DrivE Kinetic, barents blue, intro pakket, 17"; Zaurak LMV
-
- 1st Gear member
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 08.10.2020 - 10:17
Grappig, inderdaad dezelfde punten.Bluesbroeder schreef: ↑14.10.2020 - 10:13 Hi, leuk te lezen.
Ik rij sinds begin augustus in een V60 B4 met inmiddels 14K op de teller, en heb grotendeels dezelfde ervaring.
Positieve:
-Krachtige motor
-Soepel schakelend
- Start/ stop werkt perfect
Kleine minpuntjes:
- Soms haperend wanneer je remt zoals bij een kleine rotonde en dan gas weer intrapt. dan hapert de motor en pakt ie het in ruk weer op. Ik weet niet of dat kan worden verbeterd maar zal het aankaarten bij de eerste beurt.
- Rammeltje achterin, rolgordijn of afdekscherm.
- ook gestoei met knop open dak. Inmiddels wel duidelijker, maar is niet geheel duidelijk.....
Maar verder een super auto!
Inmiddels gaat het 'aanremmen' beter. Ik merk langzaam aan dat hij soepeler tot stilstand komt. Waarschijnlijk nieuwigheid in het begin.
De rolhoes achterin heb ik er even uitgehaald en hem er weer goed ingezet en de rammel achterin lijkt gelukkig te zijn verdwenen.
Inmiddels is er wel een probleem bijgekomen met de 'red key'. De centrale console valt tijdens het rijden de hele tijd uit wanneer mijn vrouw met haar sleutel rijdt. Daar moet hij dan ook even voor terug.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 13.11.2020 - 23:31
- Locatie: Veenendaal
Thx voor de review, ik krijg op 2 januari mijn eerste Volvo V60 (B3, R-design) dus leuk om de ervaringen te lezen.
Toyota Avenis Wagon
Peugeot 508SW
Volkswagen Golf GTE (t/m 23-12-20)
Volvo V60 B3 R-design (vanaf 02-01-2021)
Peugeot 508SW
Volkswagen Golf GTE (t/m 23-12-20)
Volvo V60 B3 R-design (vanaf 02-01-2021)
- arnoud
- 8th Gear member
- Berichten: 11614
- Lid geworden op: 26.12.2005 - 22:51
- Locatie: Omg. Eindhoven
FAT32 voor grotere (>32GB) USB sticks is geen optie, formatteren met exFAT is dan het devies.
En de USB poort kan zonder problemen naast AA/CarPlay gebruikt worden. Doe dat dagelijks.
S60 MY2020 T4 GT8 R-Design, Polestar, Bursting Blue, Bower & Wilkins, Panoramadak / Audio-, Winter-, Intellisafe Pro-, Luxury-, & Scandinavian Line, 20" 5-Triple Spaaks velgen
Ex: S60 2009 2.5T GT, Ice White / S60 2001 T5 GT, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4 GT8, Power Blue / V60 2011 D3 GT, Flamenco Red / V50 2009 2.0D PS, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 03.08.2021 - 12:10
Bluesbroeder schreef: ↑14.10.2020 - 10:13 Hi, leuk te lezen.
Ik rij sinds begin augustus in een V60 B4 met inmiddels 14K op de teller, en heb grotendeels dezelfde ervaring.
Positieve:
-Krachtige motor
-Soepel schakelend
- Start/ stop werkt perfect
Kleine minpuntjes:
- Soms haperend wanneer je remt zoals bij een kleine rotonde en dan gas weer intrapt. dan hapert de motor en pakt ie het in ruk weer op. Ik weet niet of dat kan worden verbeterd maar zal het aankaarten bij de eerste beurt.
- Rammeltje achterin, rolgordijn of afdekscherm.
- ook gestoei met knop open dak. Inmiddels wel duidelijker, maar is niet geheel duidelijk.....
Maar verder een super auto!
Bluesbroeder schreef: ↑14.10.2020 - 10:13 Hi, leuk te lezen.
Ik rij sinds begin augustus in een V60 B4 met inmiddels 14K op de teller, en heb grotendeels dezelfde ervaring.
Positieve:
-Krachtige motor
-Soepel schakelend
- Start/ stop werkt perfect
Kleine minpuntjes:
- Soms haperend wanneer je remt zoals bij een kleine rotonde en dan gas weer intrapt. dan hapert de motor en pakt ie het in ruk weer op. Ik weet niet of dat kan worden verbeterd maar zal het aankaarten bij de eerste beurt.
- Rammeltje achterin, rolgordijn of afdekscherm.
- ook gestoei met knop open dak. Inmiddels wel duidelijker, maar is niet geheel duidelijk.....
Maar verder een super auto!
Haperen herken ik, softwareupdate laten doen en dat maakt echt verschil (of het zit tussen de oren) net iets soepeler schakelen en idd bij aanrijden rotonde meteen weer optrekken en niet eerst bokken. Uurtje aan de computer laten hangen en je hebt ene mooie upgrade
V60 B4 late 2021 Inscription
-
- 1st Gear member
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 15.05.2021 - 12:19
Hoi @Kampert, ik krijg over paar maanden mijn B3kampert schreef: ↑03.08.2021 - 15:17
Haperen herken ik, softwareupdate laten doen en dat maakt echt verschil (of het zit tussen de oren) net iets soepeler schakelen en idd bij aanrijden rotonde meteen weer optrekken en niet eerst bokken. Uurtje aan de computer laten hangen en je hebt ene mooie upgrade
De verhalen over haperend remmen maken me wat ongerust. Fijn om te lezen dat software update blijkbaar helpt.
Is dat gewoon te regelen bij dealer bij onderhoud of is dat een speciale update zoals bij Polestar Tuning?
- jhcd
- 1st Gear member
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 16.05.2021 - 21:46
Hoi @Kampert, ik krijg over paar maanden mijn B3
De verhalen over haperend remmen maken me wat ongerust. Fijn om te lezen dat software update blijkbaar helpt.
Is dat gewoon te regelen bij dealer bij onderhoud of is dat een speciale update zoals bij Polestar Tuning?
[/quote]
Het is niet zo dat de remmen haperen maar meer dat het afremmen niet helemaal gelijkmatig verloopt. Dat komt door het terugschakelen van de automaat (remmen met de bak in N heb je er geen last van). Bij mijn weten is daar geen software-update voor. Uit bovenstaande reactie begrijp ik dat er kennelijk wel een update is geweest voor de versnellingsbak zodat het schakelen soepeler verloopt en de motor niet bokt. Van dat laatste heb ik zelf nooit last gehad maar wellicht was bij aflevering van mijn B4 (afgelopen mei) de nieuwste software al aanwezig.
De verhalen over haperend remmen maken me wat ongerust. Fijn om te lezen dat software update blijkbaar helpt.
Is dat gewoon te regelen bij dealer bij onderhoud of is dat een speciale update zoals bij Polestar Tuning?
[/quote]
Het is niet zo dat de remmen haperen maar meer dat het afremmen niet helemaal gelijkmatig verloopt. Dat komt door het terugschakelen van de automaat (remmen met de bak in N heb je er geen last van). Bij mijn weten is daar geen software-update voor. Uit bovenstaande reactie begrijp ik dat er kennelijk wel een update is geweest voor de versnellingsbak zodat het schakelen soepeler verloopt en de motor niet bokt. Van dat laatste heb ik zelf nooit last gehad maar wellicht was bij aflevering van mijn B4 (afgelopen mei) de nieuwste software al aanwezig.
Volvo S60 B4 Inscription (MY2022) Osmium Grey
- MAR_69
- 1st Gear member
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 22.09.2020 - 08:26
Gisteren heeft mijn V60-B3 zijn eerste 30k onderhoudsbeurt gehad. Hierbij aangegeven het probleem van afremmen en schokken van het terugschakelen van de bak. Bij het ophalen kort door de werkzaamheden gelopen en er is ook een update doorgevoerd van de versnellingsbak. Bij de korte ritjes van vandaag merk ik dat het schokken bij afremmen minder is geworden!
V60 B3 Momentum Advantage mj''21
-
- 1st Gear member
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 15.05.2021 - 12:19
DAt is fijn om te lezen, hoop dat ze deze update standaard in de nieuwe versies die nog opgeleverd worden hebben zitten.MAR_69 schreef: ↑20.08.2021 - 12:09 Gisteren heeft mijn V60-B3 zijn eerste 30k onderhoudsbeurt gehad. Hierbij aangegeven het probleem van afremmen en schokken van het terugschakelen van de bak. Bij het ophalen kort door de werkzaamheden gelopen en er is ook een update doorgevoerd van de versnellingsbak. Bij de korte ritjes van vandaag merk ik dat het schokken bij afremmen minder is geworden!
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 01.08.2021 - 09:39
Ik heb een B3 modeljaar 22.fidderhg schreef: ↑20.08.2021 - 13:41DAt is fijn om te lezen, hoop dat ze deze update standaard in de nieuwe versies die nog opgeleverd worden hebben zitten.MAR_69 schreef: ↑20.08.2021 - 12:09 Gisteren heeft mijn V60-B3 zijn eerste 30k onderhoudsbeurt gehad. Hierbij aangegeven het probleem van afremmen en schokken van het terugschakelen van de bak. Bij het ophalen kort door de werkzaamheden gelopen en er is ook een update doorgevoerd van de versnellingsbak. Bij de korte ritjes van vandaag merk ik dat het schokken bij afremmen minder is geworden!
Of de update bij mij al gedaan is weet ik niet.
Ook ik ervaar het remmen als schokkerig en wellicht dat hier nog iets aan gedaan kan worden middels een update.
Mijn auto is voorzien van michelin primacy acoustic banden maar ik vind het afrolgeluid nog behoorlijk in vergelijking met mijn vorige Passat met 18 inch in R line uitvoering.
Dan voor wat betreft het veel besproken trillen, hier is bij mijn auto absoluut geen sprake van. Het stuur en de auto zijn met alle snelheden rustig ook tijden het remmen.
Ik vind de auto in vergelijking met de passat heel comfortabel, oneffenheden van de weg worden goed weggewerkt.
Behalve het afrolgeluid rijd de auto heerlijk relaxed en heb echt het gevoel een flinke stevige auto te rijden.
Daarnaast vind ik het model gewoon kloppen!
Groet, Nico
Volvo V60 B3 Inscription 19 inch modeljaar 2022
Volvo V60 B3 Inscription 19 inch modeljaar 2022
-
- 1st Gear member
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 15.05.2021 - 12:19
Ook dit is weer erg fijn om te lezen.Nicovs schreef: ↑20.08.2021 - 23:13Ik heb een B3 modeljaar 22.fidderhg schreef: ↑20.08.2021 - 13:41DAt is fijn om te lezen, hoop dat ze deze update standaard in de nieuwe versies die nog opgeleverd worden hebben zitten.MAR_69 schreef: ↑20.08.2021 - 12:09 Gisteren heeft mijn V60-B3 zijn eerste 30k onderhoudsbeurt gehad. Hierbij aangegeven het probleem van afremmen en schokken van het terugschakelen van de bak. Bij het ophalen kort door de werkzaamheden gelopen en er is ook een update doorgevoerd van de versnellingsbak. Bij de korte ritjes van vandaag merk ik dat het schokken bij afremmen minder is geworden!
Of de update bij mij al gedaan is weet ik niet.
Ook ik ervaar het remmen als schokkerig en wellicht dat hier nog iets aan gedaan kan worden middels een update.
Mijn auto is voorzien van michelin primacy acoustic banden maar ik vind het afrolgeluid nog behoorlijk in vergelijking met mijn vorige Passat met 18 inch in R line uitvoering.
Dan voor wat betreft het veel besproken trillen, hier is bij mijn auto absoluut geen sprake van. Het stuur en de auto zijn met alle snelheden rustig ook tijden het remmen.
Ik vind de auto in vergelijking met de passat heel comfortabel, oneffenheden van de weg worden goed weggewerkt.
Behalve het afrolgeluid rijd de auto heerlijk relaxed en heb echt het gevoel een flinke stevige auto te rijden.
Daarnaast vind ik het model gewoon kloppen!
Ik rijd nu een Passat R-Lin e Business DSG 2.0 TDI met ook 18" velgem. Erg fijne auto en ook al kijk ik uit naar de Volvo de VW bevalt met nog steeds erg goed.
Ben dan ook een beetje huiverig voor de V60, die moet flink zijn best doen om deze VW te evenaren, erg veel plezier van gehad in vier jaar.
Ik krijg de R-Design met 19" velgen en B3 motor.
Waar zitten voor jou de verschillen met de Passat, wat voor V60 heb je en welke Passat had je ?
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 01.08.2021 - 09:39
Ik heb de inscriptie B3 met 19 inch, zilver, camera achter, donker glas achter, verwarmbare voorruit en trekhaak.
Ik had de Passat R line business, sport onderstel, DSG met nappa leer, 2018 met 18 inch 1.4 motor. Zeker fijn maar ik wilde wat anders.
Ik ervaar de B3 als zeer relaxed een tegelijk krachtig genoeg. Heb gekozen voor de inscriptie omdat ik juist het chroom rondom wel mooi vind.
De auto is ook comfortabeler.
Moet erg wennen aan het bedienen van alle functies via het display, bij VW gaat dat eenvoudiger maar volgens mijn zoon ligt dat aan mijn leeftijd....
Passat heeft wat meer beenruimte en iets grotere kofferbak maar dat is de keuze die je maakt. Ik heb de ruimte niet meer nodig.
Daarnaast vind ik het model gewoon heel mooi en ben er blij mee.
Afrolgeluid en remgedrag icm terugschakelen moet ik aan wennen maar remmen kan wellicht nog iets aan gedaan worden.
Ik had de Passat R line business, sport onderstel, DSG met nappa leer, 2018 met 18 inch 1.4 motor. Zeker fijn maar ik wilde wat anders.
Ik ervaar de B3 als zeer relaxed een tegelijk krachtig genoeg. Heb gekozen voor de inscriptie omdat ik juist het chroom rondom wel mooi vind.
De auto is ook comfortabeler.
Moet erg wennen aan het bedienen van alle functies via het display, bij VW gaat dat eenvoudiger maar volgens mijn zoon ligt dat aan mijn leeftijd....
Passat heeft wat meer beenruimte en iets grotere kofferbak maar dat is de keuze die je maakt. Ik heb de ruimte niet meer nodig.
Daarnaast vind ik het model gewoon heel mooi en ben er blij mee.
Afrolgeluid en remgedrag icm terugschakelen moet ik aan wennen maar remmen kan wellicht nog iets aan gedaan worden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groet, Nico
Volvo V60 B3 Inscription 19 inch modeljaar 2022
Volvo V60 B3 Inscription 19 inch modeljaar 2022
-
- 1st Gear member
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 15.05.2021 - 12:19
Leuk dat je even de moeite neemt om te reageren en mooie auto heb je.Nicovs schreef: ↑21.08.2021 - 00:12 Ik heb de inscriptie B3 met 19 inch, zilver, camera achter, donker glas achter, verwarmbare voorruit en trekhaak.
Ik had de Passat R line business, sport onderstel, DSG met nappa leer, 2018 met 18 inch 1.4 motor. Zeker fijn maar ik wilde wat anders.
Ik ervaar de B3 als zeer relaxed een tegelijk krachtig genoeg. Heb gekozen voor de inscriptie omdat ik juist het chroom rondom wel mooi vind.
De auto is ook comfortabeler.
Moet erg wennen aan het bedienen van alle functies via het display, bij VW gaat dat eenvoudiger maar volgens mijn zoon ligt dat aan mijn leeftijd....
Passat heeft wat meer beenruimte en iets grotere kofferbak maar dat is de keuze die je maakt. Ik heb de ruimte niet meer nodig.
Daarnaast vind ik het model gewoon heel mooi en ben er blij mee.
Afrolgeluid en remgedrag icm terugschakelen moet ik aan wennen maar remmen kan wellicht nog iets aan gedaan worden.
Grappig ik heb na jaren achter elkaar voor zwarte auto's met zilveren accenten nu gekozen voor Pine Grey en dan in R-Design dus juist de zwarte accenten (vond daar een zwarte kleur alles wel heel zwart maken). Ik vind vooral de zwarte hemeldek mooi en dat was in de Inscription alleen met houtinleg waar ik dan weer niet zo'n fan van ben (ieder zijn smaak uiteraard). Ben erg benieuwd naar de Volvo maar zoals gezegd ik vind de Passat in combinatie met deze motor (2.0 TDI, 150pk en met DSG erg fijn en comfortabel rijden, ook in combinatie met de 18"en het sport onderstel van de R-Line. Verder ga ik het alcantara van de stoelen missen denk ik. Hiervoor heb ik in een Mondeo gereden dat was meer en rijdersauto en die was ook wat straffer geveerd. Vond ik ook wel weer fijn en ik gok op basis van de proefrit dat de R-Design precies tussen de Passat en de Mondeo in zal zitten
Verder heb ik zelfde als jij, erg fijne auto maar na 4 jaar is wat anders ook weer leuk.
Op de Volvo heb ik verder gekozen voor Park Assist, 19"velgen, Trekhaak, Schuifdak en het Harman Kardon systeem. De Passat was al erg compleet maar deze is nog net een tikkeltje completer. Nog ff wachten tot 3 november.
Nogmaals mooie auto heb je, vele fijne kilometers gewenst
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 01.08.2021 - 09:39
Leuk die herkenning.
Ik denk dat je een fantastische combinatie hebt uitgekozen.
Als ik een zwarte hemel had kunnen bestellen had ik dat gedaan.
Veel plezier met de voorpret en succes met het wachten.
Zie de foto tzt graag.
Ik denk dat je een fantastische combinatie hebt uitgekozen.
Als ik een zwarte hemel had kunnen bestellen had ik dat gedaan.
Veel plezier met de voorpret en succes met het wachten.
Zie de foto tzt graag.
Groet, Nico
Volvo V60 B3 Inscription 19 inch modeljaar 2022
Volvo V60 B3 Inscription 19 inch modeljaar 2022