Parkeersensoren voor

Stekkerbak
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17.03.2020 - 21:42

XC40 Replaced
Quote Originally Posted by drmanny3 View Post
If you are in the US and your front sensors are not functional but should be, then I believe you could approach this as a lemon law vehicle. Once the reason for the nonfunctional sensor is known then an adapter cable that can make the appropriate connections could be manufactured and installed. If you accept money in place of the sensor then probably you have given up your rights to complain. So it is a matter of providing evidence that you have sensors and that they should be working but are not.
Same issue, my XC40 was replaced. I also was offered some low ball ridiculous cash refund that I summarily rejected. At some point during the process I would have accepted a 4000 payout, Volvo decided that they'd would just replace my car. I think that cost them more in the end.

https://forums.swedespeed.com/showthrea ... ng-sensors
waaie000
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 09.09.2020 - 07:45

En toen werd het even stil ......
Heb zelf een V70 mei 2015 , en ben ook op zoek naar vóórpiepers.
Er zou een adres zijn in Putten die dit voor een zeer schappelijke prijs inbouwt ....?????????
Overigens vond ik het best een leuk grapje, dat moet kunnen.
Maar automatisch inparkeren lijkt me helemaal prachtig maar kost wel pegels lees ik.
havana
2nd Gear member
Berichten: 78
Lid geworden op: 24.01.2016 - 09:16

Die club in Putten doet het heel netjes. Is wel gewoon Ali spul maar niks mis mee en hij doet het heel netjes. Ik heb gevraagd of hij ze ook kan inbouwen op de plek van de dummy's. Houd er rekening mee dat je bij aftermarket zelf een knopje moet aanzetten om de sensoren voor te kunnen gebruiken. Het integreert ook niet met software van de auto. Het is piepjes en verder niks (voor mij goed genoeg trouwens).

Verder heb ik nog geen nieuws.
havana
2nd Gear member
Berichten: 78
Lid geworden op: 24.01.2016 - 09:16

Update, het blijkt inderdaad niet mogelijk, ik heb meerdere dealers hiervoor benaderd. Dus zit er niks anders op dan voor aftermarket gaan. Gelukkig kunnen hiervoor wel de originele plekken worden gebruikt (daar waar nu de dummies zitten). Volgende week vrijdag wordt het ingebouwd in Putten.
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6862
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Jammer (en ik blijf het bijzonder vinden), maar zolang aftermarket dat doet wat het moet doen heb je je uiteindelijke doel bereikt.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
havana
2nd Gear member
Berichten: 78
Lid geworden op: 24.01.2016 - 09:16

Afgelopen vrijdag ingebouwd in Putten. Heel netjes, niet van origineel te onderscheiden en werkt perfect. Je moet wel een (onzichtbaar) schakelaartje aanzetten maar dat is een voordeel vind ik: gaat nooit aan in de file o.i.d.
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”