Spotify gooit alles door elkaar

Plaats reactie
Gebruikersavatar
IzzyT6
2nd Gear member
Berichten: 70
Lid geworden op: 09.11.2019 - 13:34

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over Spotify.

In het Spotify-account op mijn pc (en in mijn iPhone) staan in mijn Bibliotheek onder Albums enkele tientallen albums gesorteerd op Artiest.
Dat is handig en overzichtelijk.

In de app in Sensus in de auto staan de albums echter behoorlijk door elkaar en eerder van z naar a dan van a naar z gesorteerd.
Is dat aan te passen?
Ik kan dat niet vinden.

Herkent iemand dit?

Dank alvast.
Volvo V60 T6 Twin Engine Inscription april 2020
ronny_vdb
1st Gear member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25.10.2018 - 11:47

Soortgelijk probleem gehad, maar niet 100% hetzelfde. Heeft me ook een tijdje erg geïrriteerd tot ik door had wat er aan de hand was. Bij mij was het zo dat de volgorde van de playlists niet gerespecteerd werd in de Volvo, de tracks werden random achter mekaar afgespeeld, in de lijst van de Sensus stonden ze nochtans mooi onder mekaar in de juiste volgorde. Ik kon nergens een setting vinden in de Sensus. Achteraf werd het me duidelijk dat op mijn iPhone dit ook gebeurde met de native Spotify app, en stom icon helemaal onderaan om een playlist op random te zetten was de oorzaak. Sensus neemt dus instellingen over van je andere devices, maar biedt zelf geen interface om deze aan te passen. Ik zou dus eerst eens checken op je smartphone of ander device waarop Spotify staat. Mogelijks kan je daar wel aanpassen wat nodig is.
Gebruikersavatar
IzzyT6
2nd Gear member
Berichten: 70
Lid geworden op: 09.11.2019 - 13:34

Ga ik naar kijken en uitproberen.
Dank je wel!
Volvo V60 T6 Twin Engine Inscription april 2020
Gebruikersavatar
IzzyT6
2nd Gear member
Berichten: 70
Lid geworden op: 09.11.2019 - 13:34

Ik heb er naar gekeken, maar ik ben bang dat het probleem niet is dat de nummers random worden afgespeeld, maar dat de lijst albums wordt gepresenteerd in de volgorde: Onlangs Toegevoegd.
En ik wil graag op: Naam.
Alfabetisch dus.

Maar dat krijg ik niet voor elkaar in de Spotify App in Sensus. Daar ontbreken zulke instellingen en de instellingen uit mijn IPhone veranderen heeft helaas geen effect :'(
Volvo V60 T6 Twin Engine Inscription april 2020
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”