Opnieuw trillen

Plaats reactie
erwinv60

Peter-VolvoCars schreef: 10.10.2020 - 16:17 Heb me aangemeld op het forum in de hoop ook duidelijkheid te krijgen over het getril.

Krijg de indruk dat Volvo de afschuif techniek toepassen. Ben inmiddels 3 x bij de dealer geweest zonder resultaat. De laatste keer zijn ze met de auto naar Profile geweest, toen ik de auto ophaalde zij de Persoonlijke service technicus ja zo heten de monteurs nu bij Volvo zat in de uitlijning en onbalans v/d wielen. Je raadt het al geen verbetering.

Heb nog wel even de vestigingsmanager aangesproken dat er nog geen verbetering is en dat ze een nieuw pand neerzetten wat miljoenen heeft gekost en dat ze dan voor uitlijnen en balanceren naar profile gaan, voor de andere werkzaamheden gaan jullie dan de vak-garage.

Ze zeggen dat ze serieus nemen maar daar twijfel ik toch wel aan. Ik krijg geen antwoordt wat nu de oorzaak is.
Hoef ik ook niet ze moeten het oplossen.

Nu willen ze de auto een week hebben vind ik prima op één voorwaarde als het trillen niet over is nemen jullie de auto terug. Hier komen ze z.s.m. op terug.

Wat ik hier en daar lees op product eigenschap is leuk maar had dan even in de folder gezet.

Groet Peter
En gelijk heb je, niet goed en niet op te lossen -> auto terugnemen en niet de klant opzadelen met het probleem. Ik neem aan dat je alle 22 paginas grondig hebt doorgelezen, dat zegt genoeg om hier sterk in te staan en dat je het dit gewoon niet accepteren kunt. Zet je schrap wat het kost je wat grijze haren maar houd vol, ze hopen waarschijnlijk dat je afhaakt als alles te lang duurt zo ik het heb ervaren na maanden, maar ik heb niet opgegeven met als resultaat kostenloos een nieuwe auto, en terecht ook!
Cloudie
1st Gear member
Berichten: 46
Lid geworden op: 27.09.2020 - 13:04

Hoi!

Nieuw hier en recentelijk een prachtige S60 T5 intro edition overgenomen van de volvo dealer en helaas merkte ik op de terugweg ook een trilling. Dit had ik echter niet geconstateerd tijdens het proefrijden...
De velgen (20'') zijn wel herstelt van zéér lichte stoeprandschade, dus mijn eerste indruk was dat ze mogelijk niet goed gebalanceerd waren.

De dealer heeft mij netjes verwezen naar een speciale 'Hunter' balanceermachine, op eigen locatie of naar voorkeurs locatie, die naadfijn kan meten en eventueel corrigeren waar het mogelijk in kan zitten als het in de wielen zit. Het bericht was dat dit model een speciaal onderstel heeft waardoor deze gevoeliger zijn voor trillingen.

Zo gezegd zo gedaan en hier kwam uit dat de afwijking in de (voor)banden de marge erg overschrijden en helaas nauwelijks te corrigeren is. Bij de achterbanden viel één net buiten en één net binnen de marge. Het bericht was ook dat het probleem waarschijnlijk niet is verholpen en dit klopt helaas. De dealer waar ik de banden liet corrigeren gaf aan dat dit overigens met gloed nieuwe banden ook mogelijk is, maar wel op te lossen is. Dit geloof ik best als de oorzaak in de wielen / banden zelf zit, maar als de oorzaak van de trilling toch ergens anders zit gaat het vast een minder leuke wending krijgen. In dit geval verwezen zij mij terug naar de dealer waar ik de auto heb aangeschaft gezien ze dit waarschijnlijk kosten technisch graag in eigen huis houden, wat ik best kan begrijpen.

Ik moet nog contact opnemen om te kijken wat ze nu voorstellen, maar ik wilde alvast mijn verhaal hierin delen. Ik heb nog alle vertrouwen in de dealer dat ze dit serieus oppakken en die kans moet ik ze uiteraard ook geven. Nu hopen dat het inderdaad afkomstig is van de banden en niet van de auto zelf...
Gebruikersavatar
Risrael
5th Gear member
Berichten: 1070
Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
Locatie: Land van Maas en Waal

Cloudie schreef: 11.10.2020 - 02:08 Hoi!

Nieuw hier en recentelijk een prachtige S60 T5 intro edition overgenomen van de volvo dealer en helaas merkte ik op de terugweg ook een trilling. Dit had ik echter niet geconstateerd tijdens het proefrijden...
De velgen (20'') zijn wel herstelt van zéér lichte stoeprandschade, dus mijn eerste indruk was dat ze mogelijk niet goed gebalanceerd waren.

De dealer heeft mij netjes verwezen naar een speciale 'Hunter' balanceermachine, op eigen locatie of naar voorkeurs locatie, die naadfijn kan meten en eventueel corrigeren waar het mogelijk in kan zitten als het in de wielen zit. Het bericht was dat dit model een speciaal onderstel heeft waardoor deze gevoeliger zijn voor trillingen.

Zo gezegd zo gedaan en hier kwam uit dat de afwijking in de (voor)banden de marge erg overschrijden en helaas nauwelijks te corrigeren is. Bij de achterbanden viel één net buiten en één net binnen de marge. Het bericht was ook dat het probleem waarschijnlijk niet is verholpen en dit klopt helaas. De dealer waar ik de banden liet corrigeren gaf aan dat dit overigens met gloed nieuwe banden ook mogelijk is, maar wel op te lossen is. Dit geloof ik best als de oorzaak in de wielen / banden zelf zit, maar als de oorzaak van de trilling toch ergens anders zit gaat het vast een minder leuke wending krijgen. In dit geval verwezen zij mij terug naar de dealer waar ik de auto heb aangeschaft gezien ze dit waarschijnlijk kosten technisch graag in eigen huis houden, wat ik best kan begrijpen.

Ik moet nog contact opnemen om te kijken wat ze nu voorstellen, maar ik wilde alvast mijn verhaal hierin delen. Ik heb nog alle vertrouwen in de dealer dat ze dit serieus oppakken en die kans moet ik ze uiteraard ook geven. Nu hopen dat het inderdaad afkomstig is van de banden en niet van de auto zelf...
Je zegt 20 inch. Welk merk banden zitten eronder? Pirelli's? Zou me in dat geval niets verbazen dat er schuim aan de binnenkant is losgelaten. Heeft de bandenspecialist daar niets over gezegd? Ik had er Pirelli's onder (18 inch) en heb er Michelins onder laten zetten. Trilling is bij mij echt nagenoeg weg en zeer acceptabel. Ik heb wel het gevoel dat de dealers het (h)erkennen want nadat de Michelins eronder zaten (wat ze overigens kosteloos deden) werd ik nog gebeld of het hiermee opgelost was.
Nu: V60 T6 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Gebruikersavatar
Daf88
3rd Gear member
Berichten: 282
Lid geworden op: 09.09.2020 - 15:03

Het risico van bezoeken van fora op internet is dat je vooral leest wat niet goed werkt waardoor er een oververtegenwoordiging van problemen ontstaat. Het lijkt erop dat voor de V60 "trillingen" het meest genoemde probleem is? En bv voor de XC40 T5 het inhouden bij 90-95 km/h en lawaai maken tijdens laden.

Zijn er ook V60 rijders die geen trillingen ervaren? V60 rijders waar de trillingen er waren, maar naar tevredenheid opgelost?
---
V60 T6 Recharge R-Design (MY21). Eerdere Volvo's: V40 phase III 2.0 Europa Nordic (2004), V40 phase II 2.0 (2000), Volvo 340 1.4 (1990).
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6924
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Daf88 schreef: 11.10.2020 - 13:31 Zijn er ook V60 rijders die geen trillingen ervaren? V60 rijders waar de trillingen er waren, maar naar tevredenheid opgelost?
Gaan we weer.... lees dit topic maar ns terug.
Weet je ook meteen waarom positieve ervaringen niet (meer) gedeeld worden.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
erwinv60

Hetgeen Risreal hier schrijft, zo zullen velen hier vast ook mee om (kunnen) gaan. De trillingen zijn dus minder en op een acceptabel niveau, persoonlijk vind ik dit opmerkelijk, omdat ik geen enkele trilling of vibratie die mijn auto structureel geeft kan accepteren. Mijn Nissan Micra die ik had in 1996 reed zelfs trillingsvrij. Het verschilt per persoon, en gezien mijn ervaringen de afgelopen 10 maanden, geloof ik niet dat ze de vibratie eruit kunnen krijgen als je hier last van hebt. Hooguit iets minder (dat is bij mij ook) maar niet weg. De gelukkigen onder ons, voelen het niet, of accepteren het, of hebben de mazzel dat hun auto dit gewoon niet heeft. Na 3 V60’s en een S90 als teillende leenauto te hebben gehad ben ik ervan overtuigd dat het een serieus probleem is voor velen ! Het moment dat een dealer gaat verkondigen dat het onderstel gevoelig is, of grote maat velgen die dus zorgen voor meer trillingen, gaan mijn rugharen al overeind staan, bullshit en niet accepteren. Ik heb veel autos met sportonderstel en grote velgen gehad, maar nooit last van getril gehad.
Gebruikersavatar
J33Bee
5th Gear member
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14.08.2020 - 23:20

Maar de oorzaak kent (nog steeds) niemand?
Gebruikersavatar
Poolrev
5th Gear member
Berichten: 2098
Lid geworden op: 12.02.2007 - 16:32
Locatie: Midden NL

Daf88 schreef: 11.10.2020 - 13:31 Zijn er ook V60 rijders die geen trillingen ervaren? V60 rijders waar de trillingen er waren, maar naar tevredenheid opgelost?
Hier! Geen last van getril, nooit gehad ook. Die van mij is een MY2020 T4 Momentum Pro, geleverd eind maart '20, met 19 inch velgen en standaard onderstel.

Zoals al wel eens eerder gemeld, ik heb als voorloopauto een demo T5 gereden van 2019, die had er een klein beetje last van, maar in mijn ogen nog steeds acceptabel. De nieuwe VW Passat met 16 inch die ik daarvoor kort als voorloper reed, had hetzelfde.
Mijn dealer heeft mij begin dit jaar een bericht vanuit Volvo in het dealersysteem laten lezen over dit issue, dat er vanaf week 46 vorig jaar (!) hiervoor een modificatie is doorgevoerd in het onderstel. Ik blijf het vreemd vinden dat andere dealers dit niet lijken te communiceren naar hun klanten...
Gebruikersavatar
Risrael
5th Gear member
Berichten: 1070
Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
Locatie: Land van Maas en Waal

erwinv60 schreef: 11.10.2020 - 21:52 Hetgeen Risreal hier schrijft, zo zullen velen hier vast ook mee om (kunnen) gaan. De trillingen zijn dus minder en op een acceptabel niveau, persoonlijk vind ik dit opmerkelijk, omdat ik geen enkele trilling of vibratie die mijn auto structureel geeft kan accepteren. Mijn Nissan Micra die ik had in 1996 reed zelfs trillingsvrij. Het verschilt per persoon, en gezien mijn ervaringen de afgelopen 10 maanden, geloof ik niet dat ze de vibratie eruit kunnen krijgen als je hier last van hebt. Hooguit iets minder (dat is bij mij ook) maar niet weg. De gelukkigen onder ons, voelen het niet, of accepteren het, of hebben de mazzel dat hun auto dit gewoon niet heeft. Na 3 V60’s en een S90 als teillende leenauto te hebben gehad ben ik ervan overtuigd dat het een serieus probleem is voor velen ! Het moment dat een dealer gaat verkondigen dat het onderstel gevoelig is, of grote maat velgen die dus zorgen voor meer trillingen, gaan mijn rugharen al overeind staan, bullshit en niet accepteren. Ik heb veel autos met sportonderstel en grote velgen gehad, maar nooit last van getril gehad.
Ik denk dat het ook een kwestie van perceptie is. Ik denk dat als het onderwerp hier nooit was aangesneden het bij mij nog niet was opgekomen dat mijn auto trilt. Ik ga er nu op letten en dan merk ik het. Ik reed laatst in een Audi A4 (nieuw) en ben er eens op gaan letten. En wat denk je? Ook bij deze auto voelde ik trillingen. Waarschijnlijk zullen er legio mensen zijn die in mijn auto rijden en de nog aanwezige trillingen als hinderlijk ervaren. Ook rijdt de auto keurig rechtdoor en is het bovenal een heerlijke cruiser.
Nu: V60 T6 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Gebruikersavatar
Risrael
5th Gear member
Berichten: 1070
Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
Locatie: Land van Maas en Waal

erwinv60 schreef: 11.10.2020 - 21:52 Hetgeen Risreal hier schrijft, zo zullen velen hier vast ook mee om (kunnen) gaan. De trillingen zijn dus minder en op een acceptabel niveau, persoonlijk vind ik dit opmerkelijk, omdat ik geen enkele trilling of vibratie die mijn auto structureel geeft kan accepteren. Mijn Nissan Micra die ik had in 1996 reed zelfs trillingsvrij. Het verschilt per persoon, en gezien mijn ervaringen de afgelopen 10 maanden, geloof ik niet dat ze de vibratie eruit kunnen krijgen als je hier last van hebt. Hooguit iets minder (dat is bij mij ook) maar niet weg. De gelukkigen onder ons, voelen het niet, of accepteren het, of hebben de mazzel dat hun auto dit gewoon niet heeft. Na 3 V60’s en een S90 als teillende leenauto te hebben gehad ben ik ervan overtuigd dat het een serieus probleem is voor velen ! Het moment dat een dealer gaat verkondigen dat het onderstel gevoelig is, of grote maat velgen die dus zorgen voor meer trillingen, gaan mijn rugharen al overeind staan, bullshit en niet accepteren. Ik heb veel autos met sportonderstel en grote velgen gehad, maar nooit last van getril gehad.
Ik denk dat het ook een kwestie van perceptie is. Ik denk dat als het onderwerp hier nooit was aangesneden het bij mij nog niet was opgekomen dat mijn auto trilt. Ik ga er nu op letten en dan merk ik het. Ik reed laatst in een Audi A4 (nieuw) en ben er eens op gaan letten. En wat denk je? Ook bij deze auto voelde ik trillingen. Waarschijnlijk zullen er legio mensen zijn die in mijn auto rijden en de nog aanwezige trillingen als hinderlijk ervaren. Ook rijdt de auto keurig rechtdoor en is het bovenal een heerlijke cruiser.
Nu: V60 T6 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Gebruikersavatar
J33Bee
5th Gear member
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14.08.2020 - 23:20

Poolrev schreef: 12.10.2020 - 09:07
Daf88 schreef: 11.10.2020 - 13:31 Zijn er ook V60 rijders die geen trillingen ervaren? V60 rijders waar de trillingen er waren, maar naar tevredenheid opgelost?
Hier! Geen last van getril, nooit gehad ook. Die van mij is een MY2020 T4 Momentum Pro, geleverd eind maart '20, met 19 inch velgen en standaard onderstel.

Zoals al wel eens eerder gemeld, ik heb als voorloopauto een demo T5 gereden van 2019, die had er een klein beetje last van, maar in mijn ogen nog steeds acceptabel. De nieuwe VW Passat met 16 inch die ik daarvoor kort als voorloper reed, had hetzelfde.
Mijn dealer heeft mij begin dit jaar een bericht vanuit Volvo in het dealersysteem laten lezen over dit issue, dat er vanaf week 46 vorig jaar (!) hiervoor een modificatie is doorgevoerd in het onderstel. Ik blijf het vreemd vinden dat andere dealers dit niet lijken te communiceren naar hun klanten...
Dat is interessant. Waar zit de modificatie dan, want ik lees allerlei "veroorzakers" in deze thread...
Stekkerbak
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17.03.2020 - 21:42

Heel af en toe heb ik met de 20" zomerset last van platte kantjes na een weekend stil staan, maar dat is binnen een paar kilometer weg.
Met de 19" winterset heb ik niets gemerkt, maar daar heb ik nog maar kort op gereden.
Peter-VolvoCars
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 03.10.2020 - 22:03

Vanmiddag met een V60 B4 gereden wat de oplossing zou zijn aldus de dealer.
Ook deze nieuwe V60 B4 trilt, verkoper kon het niet geloven zijn samen wezen rijden en moet mij toch gelijk geven.
Ze nemen de V60 in we hebben een prijs afgesproken nu eens even kijken wat het gaat worden.
Maar of het een Volvo wordt?

Groet Peter.
erwinv60

Peter-VolvoCars schreef: 13.10.2020 - 17:43 Vanmiddag met een V60 B4 gereden wat de oplossing zou zijn aldus de dealer.
Ook deze nieuwe V60 B4 trilt, verkoper kon het niet geloven zijn samen wezen rijden en moet mij toch gelijk geven.
Ze nemen de V60 in we hebben een prijs afgesproken nu eens even kijken wat het gaat worden.
Maar of het een Volvo wordt?

Groet Peter.
Nou lekker dan, hier dus weer een case waaruit blijkt dat met de modificatie in week 46 waarover Poolrev schrijft niet de oplossing is gebleken.
Mijn MY20 heeft in april allerlei modificaties gekregen en is niet opgelost. Dit is nu precies waarvoor ik dus al bang ben, dat ik een jaar in een
gebrekkige V60 rijdt, irritaties, 100x naar de dealer, zware discussies met Volvo NL en de Lease M, resultaat nieuwe V60 B4, maar als deze trilt
ga ik wéér een traject in waar ik niet in wil komen. Peter heb jij de auto gekocht begrijp ik ? ik zou mijn geld niet inzetten op een nieuwe V60 dan
en proberen zoveel mogelijk geld voor de auto terug te krijgen bij inname en gauw wegwezen bij Volvo !
erwinv60

Stekkerbak schreef: 12.10.2020 - 10:02 Heel af en toe heb ik met de 20" zomerset last van platte kantjes na een weekend stil staan, maar dat is binnen een paar kilometer weg.
Met de 19" winterset heb ik niets gemerkt, maar daar heb ik nog maar kort op gereden.
Dit is een heel ander verhaal Stekkerbak, elke auto (zeker met wat grotere bandenmaat) heeft dit een paar kilometer, maar daarna als de banden opgewarmd zijn
voel je dit niet meer.
erwinv60

J33Bee schreef: 12.10.2020 - 09:35
Poolrev schreef: 12.10.2020 - 09:07
Daf88 schreef: 11.10.2020 - 13:31 Zijn er ook V60 rijders die geen trillingen ervaren? V60 rijders waar de trillingen er waren, maar naar tevredenheid opgelost?


Motorsteunen/rubbers
draagarmen + rubbers
en ik heb een modificatie aan de versnellingsbak gekregen (ook ophangpunt aanpassing)

Hier! Geen last van getril, nooit gehad ook. Die van mij is een MY2020 T4 Momentum Pro, geleverd eind maart '20, met 19 inch velgen en standaard onderstel.

Zoals al wel eens eerder gemeld, ik heb als voorloopauto een demo T5 gereden van 2019, die had er een klein beetje last van, maar in mijn ogen nog steeds acceptabel. De nieuwe VW Passat met 16 inch die ik daarvoor kort als voorloper reed, had hetzelfde.
Mijn dealer heeft mij begin dit jaar een bericht vanuit Volvo in het dealersysteem laten lezen over dit issue, dat er vanaf week 46 vorig jaar (!) hiervoor een modificatie is doorgevoerd in het onderstel. Ik blijf het vreemd vinden dat andere dealers dit niet lijken te communiceren naar hun klanten...
Dat is interessant. Waar zit de modificatie dan, want ik lees allerlei "veroorzakers" in deze thread...
Gebruikersavatar
J33Bee
5th Gear member
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14.08.2020 - 23:20

erwinv60 schreef: 15.10.2020 - 09:54 Dat is interessant. Waar zit de modificatie dan, want ik lees allerlei "veroorzakers" in deze thread...
Dit. Ik lees alleen maar dat men het ervaart maar niemand kan aangeven waar het door komt. Paar keer "de banden" gelezen maar dat het alsnog niet geheel weg is. De auto gewoon krom? Die zogenaamde modificatie wil ik ook weten.

Wat was de veroorzaker en oplossing?
Peter-VolvoCars
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 03.10.2020 - 22:03

erwinv60 schreef: 15.10.2020 - 09:51
Peter-VolvoCars schreef: 13.10.2020 - 17:43 Vanmiddag met een V60 B4 gereden wat de oplossing zou zijn aldus de dealer.
Ook deze nieuwe V60 B4 trilt, verkoper kon het niet geloven zijn samen wezen rijden en moet mij toch gelijk geven.
Ze nemen de V60 in we hebben een prijs afgesproken nu eens even kijken wat het gaat worden.
Maar of het een Volvo wordt?

Groet Peter.
Nou lekker dan, hier dus weer een case waaruit blijkt dat met de modificatie in week 46 waarover Poolrev schrijft niet de oplossing is gebleken.
Mijn MY20 heeft in april allerlei modificaties gekregen en is niet opgelost. Dit is nu precies waarvoor ik dus al bang ben, dat ik een jaar in een
gebrekkige V60 rijdt, irritaties, 100x naar de dealer, zware discussies met Volvo NL en de Lease M, resultaat nieuwe V60 B4, maar als deze trilt
ga ik wéér een traject in waar ik niet in wil komen. Peter heb jij de auto gekocht begrijp ik ? ik zou mijn geld niet inzetten op een nieuwe V60 dan
en proberen zoveel mogelijk geld voor de auto terug te krijgen bij inname en gauw wegwezen bij Volvo !

Ja, ik heb de auto privé gekocht maar vind dat dat niks uit mag maken.
Product is gewoon niet goed. Het is net of de wielophanging in een eigen resonantie fase komt, die ik alleen ervaar rond de 130 km/h. Het comfort van de wielophanging bij 200 km/h is beter als bij 130km/h.
Heb in deze het geluk dat de dealer meerder merken heeft, denk dat het een BMW 3 Touring gaat worden.

Groet Peter
erwinv60

Peter, dat maakt ook niets uit voor het probleem, en ook of de auto nu 20000 of 100000 euro kost ook niet.
wat wél uitmaakt is of jij de eigenaar bent, of de leasemaatschappij en welke kosten door wie worden geslikt.
goede keuze een BMW 3, wou dat ik deze keuze had kunnen maken !
erwinv60

J33Bee schreef: 15.10.2020 - 10:09
erwinv60 schreef: 15.10.2020 - 09:54 Dat is interessant. Waar zit de modificatie dan, want ik lees allerlei "veroorzakers" in deze thread...
Dit. Ik lees alleen maar dat men het ervaart maar niemand kan aangeven waar het door komt. Paar keer "de banden" gelezen maar dat het alsnog niet geheel weg is. De auto gewoon krom? Die zogenaamde modificatie wil ik ook weten.

Wat was de veroorzaker en oplossing?
Hier ligt dus ook precies het probleem, het feit dat er hier niemand is met een trillende Volvo die zegt dat het probleem VOLLEDIG is opgelost
betekent dat de oorzaak niet precies kan worden vastgesteld. De dealers en Volvo proberen vanalles, van draagarmen, motorsteunen, wiellagers,
aandrijfassen, hunter apparaten, nieuwe wielen, banden etc alles is hier al voorbij gekomen, maar niets wat het volledig oplost, behalve bij mensen
die het nu " acceptabel" vinden. Dit is dus m.i. verbeterd maar niet opgelost. Was het maar zo simpel....
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”