Ja er staat VOL op de band.
Opnieuw trillen
- RoaldH
- 6th Gear member
- Berichten: 3919
- Lid geworden op: 15.06.2013 - 17:03
- Locatie: Utrecht
De bandenmaat voor de 18 inch velgen van de 2013/2018 V60 PHEV (235/45 R18) is toch identiek aan de V60 II (2018-heden)?
https://www.autobanden-365.nl/Continent ... 8-98W.html
2024 Polestar 2 BST 230 Nebula MY24 (in bestelling)
2023 Volvo XC40 Recharge T5 Dark Onyx Black MY24
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2023 Volvo XC40 Recharge T5 Dark Onyx Black MY24
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
- voske
- 2nd Gear member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 22.05.2013 - 14:32
- Locatie: Menaam
Hallo,
Mijn S60 T5 R-Design (15.000km) van juni 2019 heeft ook last van trillingen, bij tussen de 120-140 km/u en tussen de 80 en 110 km/u.
Vorige week bij dealer geweest en bleek dat de achterbanden, Conti's 235/40/19 flink cuppen.
Over voorbanden hebben ze niks gezegd, behalve onbalans, maar die cuppen dus ook.
Volgende week gaat auto naar een super goede uitlijner, die al vaker dit soort problemen voor me heeft opgelost bij o.a mijn Porsche en verschillende SEAT's en mijn Volvo C70.
Daarna gaat de auto naar de dealer en worden er, voor garantie, nieuwe Vredestein banden achter gemonteerd.(heb ik goede ervaring mee op Volvo)
Zal hen melden dat voorbanden ook cuppen en dat ik ook daar oplossing voor wil.
Zal daarna mijn ervaring aan jullie melden.
Is er echt niet iemand die info heeft over de modificatie aan de ophanging die doorgevoerd is na week 46 2019???
Groet,
Voske
Mijn S60 T5 R-Design (15.000km) van juni 2019 heeft ook last van trillingen, bij tussen de 120-140 km/u en tussen de 80 en 110 km/u.
Vorige week bij dealer geweest en bleek dat de achterbanden, Conti's 235/40/19 flink cuppen.
Over voorbanden hebben ze niks gezegd, behalve onbalans, maar die cuppen dus ook.
Volgende week gaat auto naar een super goede uitlijner, die al vaker dit soort problemen voor me heeft opgelost bij o.a mijn Porsche en verschillende SEAT's en mijn Volvo C70.
Daarna gaat de auto naar de dealer en worden er, voor garantie, nieuwe Vredestein banden achter gemonteerd.(heb ik goede ervaring mee op Volvo)
Zal hen melden dat voorbanden ook cuppen en dat ik ook daar oplossing voor wil.
Zal daarna mijn ervaring aan jullie melden.
Is er echt niet iemand die info heeft over de modificatie aan de ophanging die doorgevoerd is na week 46 2019???
Groet,
Voske
Volvo V60 B5 Cross Country AWD Denim Blue mj 2023 Full Options
Porsche 997 3.6 Turbo Cabrio 2008
Volvo S60 R-Design Intro Edition T5 GT8 Full Options Fusion Red MY 2019 Polestar Engineered
Volvo V60 Cross Country, MY 2018, electric silver, T5, GT 8, Polar+, Luxury Line, 19`Borr, etc.
V70 D4(5cilinder)MY 2014, Nordic Plus, Sapphire Black, Ad. Bi-Xenon, Sensus Navi, etc.
Volvo C70 D4 Summum, 2011, offblack Sovereign Hide, Aluminium inleg, Bi-Xenon.
Diverse klassieke Volvo's Amazon[/s]
Porsche 997 3.6 Turbo Cabrio 2008
Volvo S60 R-Design Intro Edition T5 GT8 Full Options Fusion Red MY 2019 Polestar Engineered
Volvo V60 Cross Country, MY 2018, electric silver, T5, GT 8, Polar+, Luxury Line, 19`Borr, etc.
V70 D4(5cilinder)MY 2014, Nordic Plus, Sapphire Black, Ad. Bi-Xenon, Sensus Navi, etc.
Volvo C70 D4 Summum, 2011, offblack Sovereign Hide, Aluminium inleg, Bi-Xenon.
Diverse klassieke Volvo's Amazon[/s]
- Risrael
- 5th Gear member
- Berichten: 1070
- Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
- Locatie: Land van Maas en Waal
Is dat niet een beetje vreemde volgorde. Ik zou altijd eerst de nieuwe banden erop laten zetten en dan de boel laten uitlijnen.voske schreef: ↑15.06.2020 - 23:21 Hallo,
Mijn S60 T5 R-Design (15.000km) van juni 2019 heeft ook last van trillingen, bij tussen de 120-140 km/u en tussen de 80 en 110 km/u.
Vorige week bij dealer geweest en bleek dat de achterbanden, Conti's 235/40/19 flink cuppen.
Over voorbanden hebben ze niks gezegd, behalve onbalans, maar die cuppen dus ook.
Volgende week gaat auto naar een super goede uitlijner, die al vaker dit soort problemen voor me heeft opgelost bij o.a mijn Porsche en verschillende SEAT's en mijn Volvo C70.
Daarna gaat de auto naar de dealer en worden er, voor garantie, nieuwe Vredestein banden achter gemonteerd.(heb ik goede ervaring mee op Volvo)
Zal hen melden dat voorbanden ook cuppen en dat ik ook daar oplossing voor wil.
Zal daarna mijn ervaring aan jullie melden.
Is er echt niet iemand die info heeft over de modificatie aan de ophanging die doorgevoerd is na week 46 2019???
Groet,
Voske
Nu: V60 T6 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
- voske
- 2nd Gear member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 22.05.2013 - 14:32
- Locatie: Menaam
Volgorde is goed, wil nieuwe banden niet meteen verknallen door foute uitlijning en rit van 175 km.
Volvo V60 B5 Cross Country AWD Denim Blue mj 2023 Full Options
Porsche 997 3.6 Turbo Cabrio 2008
Volvo S60 R-Design Intro Edition T5 GT8 Full Options Fusion Red MY 2019 Polestar Engineered
Volvo V60 Cross Country, MY 2018, electric silver, T5, GT 8, Polar+, Luxury Line, 19`Borr, etc.
V70 D4(5cilinder)MY 2014, Nordic Plus, Sapphire Black, Ad. Bi-Xenon, Sensus Navi, etc.
Volvo C70 D4 Summum, 2011, offblack Sovereign Hide, Aluminium inleg, Bi-Xenon.
Diverse klassieke Volvo's Amazon[/s]
Porsche 997 3.6 Turbo Cabrio 2008
Volvo S60 R-Design Intro Edition T5 GT8 Full Options Fusion Red MY 2019 Polestar Engineered
Volvo V60 Cross Country, MY 2018, electric silver, T5, GT 8, Polar+, Luxury Line, 19`Borr, etc.
V70 D4(5cilinder)MY 2014, Nordic Plus, Sapphire Black, Ad. Bi-Xenon, Sensus Navi, etc.
Volvo C70 D4 Summum, 2011, offblack Sovereign Hide, Aluminium inleg, Bi-Xenon.
Diverse klassieke Volvo's Amazon[/s]
- PatrickOceanRace
- 1st Gear member
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 29.06.2014 - 08:43
Ook mijn auto is niet geheel trillingsvrij en lijkt ook niet te lukken het is nu net op de grens dat ik het niet meer irritant vind. Auto is eindeloos gebalanceerd, uitgelijnd etc. Waarbij banden wel iets uit lijken te maken. Nu voorzien van Michelins wat het beste resultaat geeft tot op heden.
Ik denk haast dat het echt een eigenschap van de auto is. Het viel mij op dat de S60 waar ik destijds een proefrit in maakte het had maar ik dacht dat het destijds kwam door de 20 inch wielen en de 100km die ermee gereden waren. Komende uit een S90 weet ik dat Volvo prima een trillingsvrije auto kan maken.
De leenauto's V60 of S60 hebben hier ook allemaal last van die ik heb gereden tijdens de garagebezoekjes de een wat minder dan de ander. Binnenkort is het tijd voor de 30K beurt en mag de dealer weer een poging wagen maar vrees dat het echt een "producteigenschap is". Ik ben benieuwd of er een modificatie is uitgevoerd inmiddels. Ik ben zoals blijkt uit dit forum niet de enige dat moet Volvo ongetwijfeld ook opgevallen zijn. Overigens is de trilling alleen tussen de 115 en 135 km/h daar onder of daar boven is er niks aan de hand. Maar het is nu op een niveau dat ik er niet meer iedere keer voor terug wil naar de dealer maar afbreuk aan de verder geweldige auto is het wel.
Ik denk haast dat het echt een eigenschap van de auto is. Het viel mij op dat de S60 waar ik destijds een proefrit in maakte het had maar ik dacht dat het destijds kwam door de 20 inch wielen en de 100km die ermee gereden waren. Komende uit een S90 weet ik dat Volvo prima een trillingsvrije auto kan maken.
De leenauto's V60 of S60 hebben hier ook allemaal last van die ik heb gereden tijdens de garagebezoekjes de een wat minder dan de ander. Binnenkort is het tijd voor de 30K beurt en mag de dealer weer een poging wagen maar vrees dat het echt een "producteigenschap is". Ik ben benieuwd of er een modificatie is uitgevoerd inmiddels. Ik ben zoals blijkt uit dit forum niet de enige dat moet Volvo ongetwijfeld ook opgevallen zijn. Overigens is de trilling alleen tussen de 115 en 135 km/h daar onder of daar boven is er niks aan de hand. Maar het is nu op een niveau dat ik er niet meer iedere keer voor terug wil naar de dealer maar afbreuk aan de verder geweldige auto is het wel.
MY20 S60 T5 Polestar R-Design, Bursting Blue
MY17 S90 T5 Inscription Intro Line
MY16 C350E Lease Edition Plus
MY14 V40 D4 Ocean Race, Ocean Race Blue, Off Black leder, Business Connect Pack, BLIS, Lane Keeping Aid,Harman Kardon, DAB+, PCC & keyless drive, 17 inch Ixion.
MY04 BMW Z4 3.0I Steptronic
MY14 Audi A4 1.8TFSI Pro Line
MY 12 Volvo V50 2.0 Limited Edition
MY10 Volvo S60 D5 Geartronic Momentum
MY07 Volvo S40 T5 Geartronic Summum
MY17 S90 T5 Inscription Intro Line
MY16 C350E Lease Edition Plus
MY14 V40 D4 Ocean Race, Ocean Race Blue, Off Black leder, Business Connect Pack, BLIS, Lane Keeping Aid,Harman Kardon, DAB+, PCC & keyless drive, 17 inch Ixion.
MY04 BMW Z4 3.0I Steptronic
MY14 Audi A4 1.8TFSI Pro Line
MY 12 Volvo V50 2.0 Limited Edition
MY10 Volvo S60 D5 Geartronic Momentum
MY07 Volvo S40 T5 Geartronic Summum
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 09.03.2019 - 20:32
Precies hetzelfde, zelfde gevoel inmiddels ook. Staat nu op michelin omdat de dealer daar de beste ervaringen mee had om de auto zo trillingsvrij mogelijk te krijgen. Overigens is de auto wel een stuk minder gaan trillen, er bleek ook een onbalans in een velg te zitten...Ben niet geheel tevreden, maar voor nu is het even, ok.PatrickOceanRace schreef: ↑25.06.2020 - 18:14 Ook mijn auto is niet geheel trillingsvrij en lijkt ook niet te lukken het is nu net op de grens dat ik het niet meer irritant vind. Auto is eindeloos gebalanceerd, uitgelijnd etc. Waarbij banden wel iets uit lijken te maken. Nu voorzien van Michelins wat het beste resultaat geeft tot op heden.
Ik denk haast dat het echt een eigenschap van de auto is. Het viel mij op dat de S60 waar ik destijds een proefrit in maakte het had maar ik dacht dat het destijds kwam door de 20 inch wielen en de 100km die ermee gereden waren. Komende uit een S90 weet ik dat Volvo prima een trillingsvrije auto kan maken.
De leenauto's V60 of S60 hebben hier ook allemaal last van die ik heb gereden tijdens de garagebezoekjes de een wat minder dan de ander. Binnenkort is het tijd voor de 30K beurt en mag de dealer weer een poging wagen maar vrees dat het echt een "producteigenschap is". Ik ben benieuwd of er een modificatie is uitgevoerd inmiddels. Ik ben zoals blijkt uit dit forum niet de enige dat moet Volvo ongetwijfeld ook opgevallen zijn. Overigens is de trilling alleen tussen de 115 en 135 km/h daar onder of daar boven is er niks aan de hand. Maar het is nu op een niveau dat ik er niet meer iedere keer voor terug wil naar de dealer maar afbreuk aan de verder geweldige auto is het wel.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 327
- Lid geworden op: 12.06.2014 - 19:50
Je zou denken dat Michelin wel een deel van de oplossing kan zijn (al dan niet samen met een modificatie).
Mijn V60 is geleverd op Michelin met Volvo codering en kreeg ook als winter schoeisel Michelin, wat mij eigenlijk best verbaasde aangezien mijn leasemaatschappij eigenlijk enkel Continental monteert. Deze ervaring heb ik met mijn vorige V60 en alle collega’s die bij dezelfde leasmij zitten.
Zou het kunnen dat ze in januari/februari al dit soort info hadden en daarom de nieuwe V60 alleen nog maar op Michelin zetten?
Mijn V60 is geleverd op Michelin met Volvo codering en kreeg ook als winter schoeisel Michelin, wat mij eigenlijk best verbaasde aangezien mijn leasemaatschappij eigenlijk enkel Continental monteert. Deze ervaring heb ik met mijn vorige V60 en alle collega’s die bij dezelfde leasmij zitten.
Zou het kunnen dat ze in januari/februari al dit soort info hadden en daarom de nieuwe V60 alleen nog maar op Michelin zetten?
Huidige: V60 B3 Plus Dark, MY24, Vapour Grey
Vorige: V60 D3, MY20 - V60 D2, MY17 - V40 D4, MY15- V40 D2, MY15
Vorige: V60 D3, MY20 - V60 D2, MY17 - V40 D4, MY15- V40 D2, MY15
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5105
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
Wellicht maar Ik denk niet dat je daar ooit een inhoudelijk antwoord op gaat krijgen....Miguel81 schreef: ↑26.06.2020 - 17:54 Je zou denken dat Michelin wel een deel van de oplossing kan zijn (al dan niet samen met een modificatie).
Mijn V60 is geleverd op Michelin met Volvo codering en kreeg ook als winter schoeisel Michelin, wat mij eigenlijk best verbaasde aangezien mijn leasemaatschappij eigenlijk enkel Continental monteert. Deze ervaring heb ik met mijn vorige V60 en alle collega’s die bij dezelfde leasmij zitten.
Zou het kunnen dat ze in januari/februari al dit soort info hadden en daarom de nieuwe V60 alleen nog maar op Michelin zetten?
- Ab S
- 4th Gear member
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 12.01.2011 - 18:24
- Locatie: Utrecht omgeving
..bij mij is het getril na ruim 10k km weer terug, gewoon paar weken geleden van de ene op de andere dag; niet zo erg als eerder maar echt weer een stuk slechter; het is nu echter ook al merkbaar van iets van 115 km/u op bijna alle wegdekken. Sinds de laatse keer balanceren + hoogteslag bepalen en een nieuwe band was het acceptabel. Nu dus weer getril, voornamelijk in het stuur. Ook gecheckt dat ik geen lood verloren ben; bandenspanning ook onveranderd 2.5 bar.
Ik doe even niets totdat de banden van voren naar achteren gewisseld moeten worden. (Pirelli 235/45 R18 VOL codering).
Ik doe even niets totdat de banden van voren naar achteren gewisseld moeten worden. (Pirelli 235/45 R18 VOL codering).
V60 T5 (2019 - heden)
S60 2.4 (2001 - 2019)
360i (1988 - 2001)
343 (1979, vanaf 1983 - 1988)
S60 2.4 (2001 - 2019)
360i (1988 - 2001)
343 (1979, vanaf 1983 - 1988)
- Ab S
- 4th Gear member
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 12.01.2011 - 18:24
- Locatie: Utrecht omgeving
Ik overweeg dan ook maar over te stappen naar Michelin Primacy (nu met VOL codering), want dit begint nu echt vervelend te worden na 5 nieuwe banden (een volledige set en daarna nog een keer een nieuwe band): Ruim 10.000 km redelijk goed op de Pirelli's (in ieder geval to ongeveer 120 km/u trillingsvrij op de meeste wegdekken, alleen tussen 120-140 getril) en dan van de ene op de andere dag begint het getril weer, ook bij 115-120 km/u.
Was bij jou het in een keer goed met de Michelins of moest je ook daarmee meerdere malen terug voordat het goed was?
Vast dank en groet,
Ab S
V60 T5 (2019 - heden)
S60 2.4 (2001 - 2019)
360i (1988 - 2001)
343 (1979, vanaf 1983 - 1988)
S60 2.4 (2001 - 2019)
360i (1988 - 2001)
343 (1979, vanaf 1983 - 1988)
- RoaldH
- 6th Gear member
- Berichten: 3919
- Lid geworden op: 15.06.2013 - 17:03
- Locatie: Utrecht
Heb je met de Pirelli’s niet dat het acoustic foam deels loslaat en voor onbalans zorgt?
2024 Polestar 2 BST 230 Nebula MY24 (in bestelling)
2023 Volvo XC40 Recharge T5 Dark Onyx Black MY24
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2023 Volvo XC40 Recharge T5 Dark Onyx Black MY24
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 26.06.2020 - 17:00
Hoe kan je zien dat de acoustic foam loslaat?
Ik heb ook van de Pirelli zomerbanden en de trillingen lijken prominenter dan bij mijn Michelin winterbanden.
Rijd in een Bright Silver V60 T4 Momentum Pro Polestar optimised MJ20 met veel opties: Comfort Plus Line, Audio Line (o.a. Harman Kardon), Park Assist Line, Intellisafe Pro Line, Versality Pro Line,, Winter Line, Scandinavian Line, Elektrisch Verstelbare Bestuurdersstoel en een trekhaak af fabriek.
- teebee
- 7th Gear member
- Berichten: 6924
- Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02
Ik heb Pirelli’s (VOL) en vanaf dag 1 geen enkel probleem.
Laatst gewijzigd door teebee op 28.06.2020 - 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 26.06.2020 - 17:00
De meeste Pirelli’s zullen ook wel goed zijn. Als ik het hier allemaal lees, lijkt het bij Pirelli vaker voor te komen. Dat is verder geen statisch bewijs, geen idee hoeveel auto’s er op Pirelli en hoeveel er op een ander merk banden zijn geleverd.
Rijd in een Bright Silver V60 T4 Momentum Pro Polestar optimised MJ20 met veel opties: Comfort Plus Line, Audio Line (o.a. Harman Kardon), Park Assist Line, Intellisafe Pro Line, Versality Pro Line,, Winter Line, Scandinavian Line, Elektrisch Verstelbare Bestuurdersstoel en een trekhaak af fabriek.
- Risrael
- 5th Gear member
- Berichten: 1070
- Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
- Locatie: Land van Maas en Waal
Ik merkte in het begin na een wat koudere nacht dat ze ook wat trilden. Maar naar mate de temperaturen buiten hoger werden was dat weg. Wel heb ik het gevoel dat na lang stilstaan de auto gevoelig lijkt vanwege flat spots.Ab S schreef: ↑27.06.2020 - 17:13Ik overweeg dan ook maar over te stappen naar Michelin Primacy (nu met VOL codering), want dit begint nu echt vervelend te worden na 5 nieuwe banden (een volledige set en daarna nog een keer een nieuwe band): Ruim 10.000 km redelijk goed op de Pirelli's (in ieder geval to ongeveer 120 km/u trillingsvrij op de meeste wegdekken, alleen tussen 120-140 getril) en dan van de ene op de andere dag begint het getril weer, ook bij 115-120 km/u.
Was bij jou het in een keer goed met de Michelins of moest je ook daarmee meerdere malen terug voordat het goed was?
Vast dank en groet,
Ab S
Nu: V60 T6 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3158
- Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04
Band van de velg halen.Roadrunner79 schreef: ↑27.06.2020 - 23:50
Hoe kan je zien dat de acoustic foam loslaat?
Ik heb ook van de Pirelli zomerbanden en de trillingen lijken prominenter dan bij mijn Michelin winterbanden.
- Ab S
- 4th Gear member
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 12.01.2011 - 18:24
- Locatie: Utrecht omgeving
..wat ik bedoelde te vragen was eigenlijk: Toen je de set Michelin banden kreeg, waren toen alle banden (en de balancering) meteen goed of moest er opnieuw een of meerdere Michelin banden vervangen worden voordat het goed was?
Dank je,
Ab
V60 T5 (2019 - heden)
S60 2.4 (2001 - 2019)
360i (1988 - 2001)
343 (1979, vanaf 1983 - 1988)
S60 2.4 (2001 - 2019)
360i (1988 - 2001)
343 (1979, vanaf 1983 - 1988)
- Ab S
- 4th Gear member
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 12.01.2011 - 18:24
- Locatie: Utrecht omgeving
..wat voor mij een raadsel blijft: Hoe kan het getril (nu voornamelijk in het stuur) van de ene op de andere dag weer terug zijn, terwijl ik heb gecheckt dat ik geen lood (buitenkant en binnenkant) verloren heb?? Wat kan het anders zijn dan de band? En dit is nu de tweede keer, de eerste keer na 4000 km (toen een band vervangen) en nu dus opnieuw na 11.000 km. Geen stoeprandjes geraakt, niets.
Wie heeft een idee?
Wie heeft een idee?
V60 T5 (2019 - heden)
S60 2.4 (2001 - 2019)
360i (1988 - 2001)
343 (1979, vanaf 1983 - 1988)
S60 2.4 (2001 - 2019)
360i (1988 - 2001)
343 (1979, vanaf 1983 - 1988)