laadbakmatten 940

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Plaats reactie
MarjoleinG
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 07.09.2021 - 09:49

Dag mede-Volvorijders,

Als het goed is, ben ik binnenkort weer in het bezit van een 940 station. Omdat er bij mij vier grote (en vaak vieze) honden achterin moeten, zou ik graag de bodem afdekken met een stevige rubbermat. Weet iemand misschien een bedrijf die zulke matten op maat levert. Ik heb de achterbank altijd plat, dus het zou dan voor dat hele stuk vanaf de voorstoelen moeten.
Ik hoor het graag.

Marjolein
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20410
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Ik vraag mij af of die wel bestaan zoals jij zou willen.

Je zou ook een stukje tapijt op maat kunnen knippen en dat achterin leggen.
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
MarjoleinG
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 07.09.2021 - 09:49

Msuidgeest schreef: 07.09.2021 - 13:02 Ik vraag mij af of die wel bestaan zoals jij zou willen.

Je zou ook een stukje tapijt op maat kunnen knippen en dat achterin leggen.
Ik had in mijn vorige auto tapijt, maar dat vonden de honden erg leuk om uit elkaar te trekken. Dat is een kluwen draden geworden :). Maar misschien rubbermat op de rol kopen.
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20410
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Kijk eens in de grotere kampeerwinkel. Die hebben doorgaans wel zoiets als rubber matten. Veel kampeerders hebben dat in de voortent bij de caravan.
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
MarjoleinG
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 07.09.2021 - 09:49

Msuidgeest schreef: 07.09.2021 - 14:26 Kijk eens in de grotere kampeerwinkel. Die hebben doorgaans wel zoiets als rubber matten. Veel kampeerders hebben dat in de voortent bij de caravan.
Dank je, dat is ook een idee!
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”