Pagina 1 van 29

Jouw kilometerstand?

Geplaatst: 30.12.2007 - 17:04
door volvorider
In navolging van het draadje uit de 850/S/V70 hoek

Wat is jouw kilometerstand van jouw 700/900 serie. Graag ook model uitvoering en typeblok vermelden.

Geplaatst: 30.12.2007 - 17:05
door volvorider
Volvo 960 estate 3.0i 24V 204 pk: nu 157.500 km
(en is dus nog niet ingereden....)

Kilometerstand

Geplaatst: 30.12.2007 - 17:58
door Exeres
Bij mij (944 2.3i van 1992 op LPG): 286.100 km..dus het begint al wat te tellen :D

Geplaatst: 30.12.2007 - 18:59
door jan weemering
3.0 ltr 24 v 960 bj 1997 237.000 km en vorige maand op lpi gezet.
geen centje pijn

3.0 ltr 24 v s90 1997 130.000 miles als een zonnetje

Geplaatst: 30.12.2007 - 19:41
door Henk 760 Hausser
Slurpje: 760GLE Sedan( Hausser uitvoering) B28E 444dkm. 5 Aug. 1982 Wijnrood Metallic Eerste eigenaar in Nederland sinds 6 April 1988
Groeten ûût Epe
Foto gemaakt op 14 Okt. 2008
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: 30.12.2007 - 20:58
door Msuidgeest
960 met B6254FS automaat uit sept 1994 en 275000 km op de klok.
Eigenlijk dus net niks gereden.
En als ik dat in mijn omgeving vertel vallen ze achterover, want "alles gaat toch stuk boven de 150000 km?"
Dat zal dan wel, maar niet met mijn Volvo's (het is mijn 4e).

Geplaatst: 30.12.2007 - 22:53
door ...
...

kmstand 494874 !!

Geplaatst: 30.12.2007 - 22:56
door Sas
Hi, net nieuw, groot avontuur, heb net een volvo 945 polar met 494.874 kilometers op de teller gekocht.
Benieuwd hoe ver deze me nog zal gaan brengen.

Geplaatst: 30.12.2007 - 23:00
door volvorider
5 ton moet haalbaar zijn......

Geplaatst: 31.12.2007 - 09:26
door Fat Rat
Mijn '86er Volvo 740 GL Estate op lpg heeft er sinds gister een 455400 KM op zitten.

Geplaatst: 31.12.2007 - 10:11
door Hulzie
940 gle met b230 fb blok, 8 klepper bj 94 op g3 lpg ongeveer 390.000 km, ervaring is dat 7 ton met mijn rijstel haalbaar moet zijn.

Geplaatst: 31.12.2007 - 10:35
door Baseman
Hulzie schreef:940 gle met b230 fb blok, 8 klepper bj 94 op g3 lpg ongeveer 390.000 km, ervaring is dat 7 ton met mijn rijstel haalbaar moet zijn.
Ik blijf het vreemd vinden, een B230FB uit 94 op G3.......
Als je een adres hebt, graag.

Maarre, om on-topic te blijven.

Volvo 940 GL 2.3i 1994 Bensin/LPG-G2 326000 kms
Volvo 164E 3.0 Automaat 1973 LPG-G2 118000 kms
(Saab 900s 2.1 MY 1991 Bensin 651000 kms)
(Saab 900 Turbo 16v MY 1991 Bensin 184000 kms)

Geplaatst: 31.12.2007 - 12:45
door +++t blijft behelpen+++
Bijna 333.000.

nu is het 332.850
volgend jaar 6 x3!

Geplaatst: 31.12.2007 - 13:31
door voltomvo
jan weemering schreef:3.0 ltr 24 v 960 bj 1997 237.000 km en vorige maand op lpi gezet.
geen centje pijn

3.0 ltr 24 v s90 1997 130.000 miles als een zonnetje


Heb je nog aanpassingen aan de motor moeten laten doen? Is het een automaat? Ben erg benieuwd naar ervaringen daarmee

Geplaatst: 31.12.2007 - 13:57
door jan weemering
voltomvo schreef:
jan weemering schreef:3.0 ltr 24 v 960 bj 1997 237.000 km en vorige maand op lpi gezet.
geen centje pijn

3.0 ltr 24 v s90 1997 130.000 miles als een zonnetje


Heb je nog aanpassingen aan de motor moeten laten doen? Is het een automaat? Ben erg benieuwd naar ervaringen daarmee
ik neem aan dat je e auto op lpi bedoelt, of anders even ists duideljker graag

Geplaatst: 31.12.2007 - 14:08
door voltomvo
JA, idd, op lpi, of G-3. Ben ook er benieuwd naar ervaringen met een automaat in een 3.0, ben zelf alleen nog maar handbak-gebruiker geweest.

Geplaatst: 31.12.2007 - 15:19
door mark 940
Een 940 uit 1997 met een B230FK met 180.000 km op de teller. Deze moet dus nog ff mee kunnen!

Geplaatst: 31.12.2007 - 15:27
door jan weemering
voltomvo schreef:JA, idd, op lpi, of G-3. Ben ook er benieuwd naar ervaringen met een automaat in een 3.0, ben zelf alleen nog maar handbak-gebruiker geweest.
ik heb ook handbak gereden, maar ik heb ook een aantal auto's met automaat gehad (en nog) maar het rijdt zo relaxed.
ik heb zelfs een porsche automaat!!!
het rijden op LPI doe ik pas, en ik moet zeggen, dat je er weinig (echt heel weinig) tot niets van merkt.

ik heb vroeger veel op lpg gereden, maar dat was altijd wat, maar dat waren ook andere tijden.
het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
ik heb ook gekozen voor een olie druppelaar, zodat je kleppen gesmeerd blijven (eigenlijk alleen nodig als je een turbo rijdt, of de auto vaak op z'n staart trapt, maar met de olie druppelaar heb je geen last meer van ingeslagen kleppen (meerprijs 50 E). niet dat ik mijn volvos afbeul want daar heb ik de porsche voor.

Geplaatst: 31.12.2007 - 15:29
door jan weemering
voltomvo schreef:JA, idd, op lpi, of G-3. Ben ook er benieuwd naar ervaringen met een automaat in een 3.0, ben zelf alleen nog maar handbak-gebruiker geweest.
eigenlijk moet je een 6 pitter altijd met een automaat rijden!!

Geplaatst: 31.12.2007 - 17:23
door Hulzie
Baseman schreef:
Hulzie schreef:940 gle met b230 fb blok, 8 klepper bj 94 op g3 lpg ongeveer 390.000 km, ervaring is dat 7 ton met mijn rijstel haalbaar moet zijn.
Ik blijf het vreemd vinden, een B230FB uit 94 op G3.......
Als je een adres hebt, graag.

Maarre, om on-topic te blijven.

Volvo 940 GL 2.3i 1994 Bensin/LPG-G2 326000 kms
Volvo 164E 3.0 Automaat 1973 LPG-G2 118000 kms
(Saab 900s 2.1 MY 1991 Bensin 651000 kms)
(Saab 900 Turbo 16v MY 1991 Bensin 184000 kms)
Tja het zat erin, en betaal 950 euro per jaar in de belasting (zal volgend jaar wel weer duurder worde maar ongeveer dat geld heb ik maart betaald, doe alles van jaar tot jaar)