Ervaring met draadloze CarPlay?

De Nieuwe XC60
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pitteken2
2nd Gear member
Berichten: 140
Lid geworden op: 12.11.2017 - 17:58

Ik weet niet of dit al de revue heeft gepasseerd maar: Heeft er iemand ervaring met https://carplay2air.com ? Ik heb er ene besteld om te proberen...
XC 60 t8 R design electric silver metallic my2018
Intellisafe pro pack - Versatility pack - Sensors navigation pack + Volvo on Call - Luchtvering four c - 21’ R design velgen - Zwarte kappen buitenspiegels -Wegklapbare trekhaak

Verwacht juni 2022: xc40 my23 p8 twin ultimate - full option - kleur sage groen
_____________________________________________________________
Vroeger:

V40 2013 summum D2 powershift
V50 2009 momentum 2.0d powershift
480 turbo 1988
Gebruikersavatar
jvov60
4th Gear member
Berichten: 978
Lid geworden op: 04.01.2013 - 20:38

Ik heb er zelf geen ervaring mee (maar gebruik dan ook enkel Android telefoons), maar volgens mij is hier 48 pagina's discussie over dit onderwerp: https://www.motor-talk.de/forum/carplay ... 57040.html
Voor mij geen Volvo for life meer.
De laatste (XC60 II) is weg.
Nu naar volledig EV bij een merk met Duitse verfijning.
Veel plezier hier met prachtige Volvo's en misschien tot later.
Gebruikersavatar
pitteken2
2nd Gear member
Berichten: 140
Lid geworden op: 12.11.2017 - 17:58

Vandaag toegekomen. Aansluiten blijkt een fluitje van een cent. Eerst iPhone van mijn vrouw aangesloten en dan de mijne. Heb gelezen dat hij de laatst aangesloten eerst connecteert als je samen instapt... nu kan de test beginnen.
XC 60 t8 R design electric silver metallic my2018
Intellisafe pro pack - Versatility pack - Sensors navigation pack + Volvo on Call - Luchtvering four c - 21’ R design velgen - Zwarte kappen buitenspiegels -Wegklapbare trekhaak

Verwacht juni 2022: xc40 my23 p8 twin ultimate - full option - kleur sage groen
_____________________________________________________________
Vroeger:

V40 2013 summum D2 powershift