Afspraak maken voor servicebeurt en reparatie via de wagen

De nieuwe generatie S en V90
Plaats reactie
falconwd
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 10.08.2020 - 23:56

Hallo iedereen,

Een vraagje,
Ik heb een Volvo V90 T6 inscription 2018 en heb een vraag over het volgende (zie link)
https://www.volvocars.com/nl-be/support ... -reparatie

Kan ik via de auto dus niet via een pc , een afspraak aanvragen voor onderhoud in Belgie? Ik heb gebeld met Volvo en zij beweren dat het niet mogelijk is?
Mis ik iets?
Bij mij is in het submenu autostatus niets te vinden om een afspraak te maken via sensus. laat staan Autogegevens naar de werkplaats sturen. Berichten - statusmeldingen is leeg
Ik heb de beschrijving (zie link ) gelezen maar als ik naar volvocars.com ga kan ik nergens een garage verdeler toewijzen zoals beschreven in de uitleg op de link
Ik heb een Volvo Id en Volvo on call beide gekoppeld aan de auto en kan Volvo on call app gebruiken.
Kan er mij iemand helpen.
De wagen is gekocht in Duitsland met geactiveerde Volvo on call in Duitsland en ik miste een paar functionaliteiten in de app, maar nadat de garage voc omgezet had naar de Belgische markt zag ik bvb ERS in Voc

Dank u
Gebruikersavatar
Gouwe
6th Gear member
Berichten: 4536
Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44

Ik kan je niet helpen met je vraag helaas, maar mogelijk dat Volvo België de dienstverlening op deze manier heeft beëindigd? Vind het ook meer een gadget dan nuttige feauture. Ik bel, stuur een mail of plan via de website van de dealer. Net zo makkelijk.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
plo1971
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 05.08.2018 - 00:46

Ik heb het werkend gekregen maar men heeft eerst iets via de garage moeten resetten...het werkt ...maar is eigenlijk niet handig....de voorgestelde tijd die de garage voorstelt komt zelden uit....en dan moet je die afwijzen...en duurt het weer voor de garage iets nieuw voorstelt enz enz enz
history: 340-460-V40-V60-XC60-S90 D5 Inscription
(tussendoor een mercedes E200 maar dat telt niet ;-) )
Plaats reactie

Terug naar “S90 / V90 vanaf MY 2016”