Rechter achter portier

De XC90 wordt na 12 jaar vervangen door de nieuwe XC90
Gebruikersavatar
Dannyk
2nd Gear member
Berichten: 70
Lid geworden op: 05.07.2014 - 13:27

Ik heb een afgebroken handvat links achter gehad in januari 2019 (zie foto). Is netjes onder garantie vervangen.

Afbeelding
Matthijsvg
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 17.03.2021 - 22:58

ik heb in het slot siliconen gespoten en inmiddels lijkt het probleem over met het rechter achter portier. Zowel mijn rechter als linker slot waren al vervangen. Auto is nu 5 jaar oud . Ben het met je eens. Na 30 jaar volvo ga maar eens een BMW X5 proberen. Vast een stuk degelijker. Heb wel heel veel problemen gehad met deze volvo. De sloten dus. Airco slangen. Luchtvering vervangen. Geluids versterker doorgebrand. Ingezakte zijwand bestuurders zitting na een week. Nooit echt goed opgelost overigens . Lekkend dak. Versleten elektrische koppeling binnen 5 jaar. en nog heel veel kleine dingetjes.
Mijn inziens allemaal onheuglijke constructies . Gewoon niet best.Oh ja .... sinds deze week is mijn oplaadunit stuk. Behoorlijk teleurstellend na 5 jaar. Slechts 1500 euro zonder blikken of blozen. Echt vreemd. Terwijl ik op dit form lees dat ik niet de enige ben met dieze problemen.
Munchen
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 31.07.2020 - 09:59

Matthijsvg schreef: 18.03.2021 - 17:17 ik heb in het slot siliconen gespoten en inmiddels lijkt het probleem over met het rechter achter portier. Zowel mijn rechter als linker slot waren al vervangen. Auto is nu 5 jaar oud . Ben het met je eens. Na 30 jaar volvo ga maar eens een BMW X5 proberen. Vast een stuk degelijker. Heb wel heel veel problemen gehad met deze volvo. De sloten dus. Airco slangen. Luchtvering vervangen. Geluids versterker doorgebrand. Ingezakte zijwand bestuurders zitting na een week. Nooit echt goed opgelost overigens . Lekkend dak. Versleten elektrische koppeling binnen 5 jaar. en nog heel veel kleine dingetjes.
Mijn inziens allemaal onheuglijke constructies . Gewoon niet best.Oh ja .... sinds deze week is mijn oplaadunit stuk. Behoorlijk teleurstellend na 5 jaar. Slechts 1500 euro zonder blikken of blozen. Echt vreemd. Terwijl ik op dit form lees dat ik niet de enige ben met dieze problemen.
Vrees dat Volvo niet meer is wat het "vroeger" was en de after service is zeker ondermaats. Na problemen hoor je niks alleen een dikke rekening. Volgende familiewagen wordt ook BMW... spijt dat ik niet meteen voor de X5 ben gegaan. De looks van de XC90 zijn goed, ruimte ook, rijden zeker ook.. maar het gezeik niet ok.
Volvo XC90 (MY2016) D5 Polestar
Plaats reactie

Terug naar “XC90 vanaf MY2015”