Schuko kabel zinning voor XC40 P8

De volledig elektrische XC40, eerder bekend als Recharge
Plaats reactie
lvdm82
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21.07.2021 - 17:03

Hoi!

Ik volg dit forum al een tijdje omdat onze XC40 P8 in bestelling is, maar op 1 vraag niets kunnen vinden (althans niet gevonden).

Volgende week mogen we hem ophalen en een paar dagen later vertrekken we op vakantie. Onze bestemming heeft geen laadpalen, en we hoeven niet elke dag "weg". Maar is een Schuko laadkabel dan zinnig? Het hotel wil stroom ter beschikking stellen.

Dealer vertelde mij dat het "ondoenlijk" was, maar is dat echt zo? Al staat ie meer dan 24u aan de kabel, geen probleem voor mij.....

Hoor graag de bevindingen.

Bedankt.
Gebruikersavatar
NielsPHEV
7th Gear member
Berichten: 5095
Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13

Heeft zeker wel zin maar het duurt gewoon lang. Met een standaard 10 ampère schuko laadsnoer heb je wel een uur of 35 om van helemaal leeg naar vol te gaan
Gebruikersavatar
mga1600
6th Gear member
Berichten: 2526
Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
Locatie: nhn

Zeker zinvol …. Misschien niet om de auto
helemaal mee vol te krijgen maar wel om in een paar uur genoeg bij te kunnen laden om naar een wat verder weg gelegen snellader te kunnen rijden.

(Tot eind vorig jaar werden deze kabels er standaard bij geleverd, nu niet meer maar de dealer heeft er toch nog een voor mij ‘geregeld’.)
C40 Ultimate Twin
lvdm82
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21.07.2021 - 17:03

Bedankt voor de reacties. Ik ga er toch gewoon 1 bestellen. Gewoon voor het idee. Nog tips waar deze goed en voordelig te krijgen zijn?
Plaats reactie

Terug naar “EX40”