Daar zit inderdaad verschil tussen.
Mijn auto is ook 2400 kilo leeg, maar kan je behoorlijk ver mee komen.
Staat standaard op standje awd, dus als de achterwielen doorslippen komt voor erbij.
Tussendiff dus niet standaard op slot en kwam daar ook door een dikke sneeuwlaag ook iedere keer prima mee weg. Ook met zware aanhanger.
Had verwacht dat ik het tussendiff wel op slot moest zetten maar wilde het toch even proberen.
Heb ik wel Goodrich AT banden eronder en dat maakt ook veel verschil.
Autoweek klokje rond XC90 2004
- fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27508
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Bover
- 8th Gear member
- Berichten: 13805
- Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
- Locatie: Auvergne France
Hmm ik dacht dat de Haldex vanaf 2006 wat beter waren ingericht? leuk filmpje
Fred jij hebt echte modder sloffen eronder!
Fred jij hebt echte modder sloffen eronder!
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT