Sc-900

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
Sirdennis
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 21.12.2019 - 00:06

Hoi ik ben Dennis en ben sinds 2 maanden trotse eigenaar van een v70 20v '97 daar zat een sc-805 in die heb ik vervangen voor een sc-900 incl versterker en dolby, nu is mijn vraag, alles is goed aangesloten en deed het ook radio cd en yatour bluetooth maar we zijn nu een week of 2 verder en mijn fm zenders vallen weg , staan gewoon nog in geheugen maar de radio kan ze niet meer vinden. Heb goed geleken of alles nog goed vast zat ook de antenne. Wie heeft een idee wat het kan zijn bvd groet dennis
Cory
1st Gear member
Berichten: 30
Lid geworden op: 16.02.2006 - 00:25
Locatie: K'waard

Ha Dennis,
Allereerst gefeliciteerd met deze heerlijke auto!
Dat de FM-zenders 't niet doen heb ik al jaren geleden opgegeven... In mijn geval is het vermoedelijk een breuk ergens in een printplaat, of eoa contact : bij vorst heb ik even radio totdat de auto (of de radio?) een beetje opwarmt.
Een paar keer de radio open gemaakt maar oorzaak nooit gevonden :/
Grt, Corné

Update 11-01: ik zie bij mij trouwens wel het (dubbele) antenne-tekentje, dat wil volgens mij zeggen dat de antenne wel contact heeft. Maar afstemmen lukt dus niet, zender zoeken stopt bij de eerstvolgende frequentiestap, en met de hand een frequentie kiezen komt er toch nooit signaal / geluid door. Doet me vermoeden dat het in de FM-ontvanger module zit.
©orné - kracht zit 'm in het vermogen de tong en de rechterhand/-voet te nuanceren
'97 ('04, D) V70 T-5 Exclusive AUT bordeauxrood
'14 ('21, EE) XC70 T6 AWD Polestar Summum (B6304T4 TF-80SCAWD) Seashell metallic (484) "loaded" is een understatement
... en 'n drie- en paar tweewielers
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XCClassic”