V70 classic

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
divewise
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 06.05.2019 - 12:45

Volvo v70 classic mj 1999

Vermoed dat mijn remzadel blijft hangen en het specifiek geluid boj sturen naar rechts veroorzaakt.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
V70R^2
3rd Gear member
Berichten: 349
Lid geworden op: 23.10.2015 - 20:00
Locatie: Leerdam

Nee, bij sturen naar rechts wel lagers en homokineten hoorbaar.

Ook gehad: in geval van was speling op fuseekogel, aanlopen van de remschijf tegen hitteschild/stofplaat bij sturen, controleer deze even en misschien een zetje terug duwen, zijn vaak verbogen.
divewise
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 06.05.2019 - 12:45

Dank je voor het delen van jou ervaring. Zal evt aanlopen van schojf tegen plaat checken
zwabbert
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 15.10.2019 - 15:03

ik heb hetzelfde gehad, bij mij was het plaatje dat voorkomt dat je te ver doorstuurt eraf gevallen waardoor de band tegen het spatscherm aankomt. is een wit plaatje als je deze weer terug plaatst of een vergelijkbaar plaatje voor maakt dan is het probleem over, in mijn geval althans misschien heb je hier iets aan
Dejeeper
3rd Gear member
Berichten: 358
Lid geworden op: 12.09.2018 - 09:12

Dat was mijn vraag ook, wanneer treed dat schurende geluid op? Alleen bij de uiterste stuur uitslag?
Van uit Gårelehöjden lijken de wereld problem altijd ver weg.
divewise
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 06.05.2019 - 12:45

Hoi mannen. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen en tips. Heb wiel verwijderd en zag dat de schijf erg dicht tegende stofplast aan zit. Beetje ruimte gegeven en hoop dat het hiermee gefixed is. Het geluid deed zich voor bij sturen naar rechts, niet perse bij max uitslag.

Jos
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XCClassic”