trekhaak schema

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
JohnnyWalker
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 26.09.2019 - 05:53

Hallo allemaal.
Sinds kort troste eigenaar van een S40 2.0 uit 2001 ph2.
Nu heb ik een brink trekhaak gevonden met 13 polige stekker. Die is kapot, word dus vervangen, maar kan nergens een aansluitschema vinden, ook niet bij brink.
En online al lopen- zoeken, maar die werken allemaal met verschillende kleuren dan die in deze kabelboom zitten.
De nieuwe aansluiting is een 13 polige jeager, kan dus geen 7 polige op, alleen met een adapter. De originele had die wel, maar de adapter heb ik nu ook, dus dat moet niet uitmaken.
Op de kabelboom 2 dikke kabels, en met 4 dikke draden, die zijn voor de constant,, een extra losse massa, een een tweede kabel boom met 7 draden. met daar op 2 stekkers en een relais. De 7 draads heeft de kleuren, geel/zwart, oranje, blauw/geel,zwart, blauw, paars, en bruin/zwart. De 4 dikkere kabels, bruin, rood, rood/geel, en zwart.
Tevens een losse zwarte kabel er biij.
De 7 polige kabel heeft aan de bruine kabel een stekker, en aan de blauwe zit een relais met daarop ook een stekker. De dikke bruine kabel is ook voorzien van een klein zwart stekkertje.
Als iemand me er bij kan helpen deze zo origineel mogelijk aan te sluiten, ben ik zeer dankbaar.
Al is het maar met een geïmproviseerd schema. Maar ik kan werkelijk niks vinden tot nu toe.
Al vast bedankt.
Gebruikersavatar
mees
6th Gear member
Berichten: 2888
Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Heeft jouw kabelboom andere kleuren / op andere polen, dan deze?
Schermafbeelding 2020-06-07 om 09.01.52.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
JohnnyWalker
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 26.09.2019 - 05:53

Hoi Mees.
De kleuren in de kabels heb ik er bij gezet, misschien beter dan om een set te halen met de juiste kleuren, anders blijf ik bezig, toch is het een originele brink trekhaak.
En de kabelboom is ook origineel, dus ik kom er zo niet uit, allen door de kleuren aan te passen kan ik het misschien rond krijgen.
Volvo Erwin
1st Gear member
Berichten: 46
Lid geworden op: 27.02.2020 - 17:40

Heb je deze site al bekeken www.rameder.nl staan de montage handleidingen van de fabrikant op.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”