Cruise controle inbouwen s40 1.6 2000 benzine. Geen voorbereiding. Help

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Vurnality
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 30.05.2017 - 18:43

Hallo,

Ik heb een cruisecontrol set gekocht. Maar ben erachter gekomen tijdens inbouw dat ik geen voorbereiding heb volgens mij.

Heb wel alle gaten etc bij pedalen voor de klemmen van de sensors en bij gaspedaal heb ik t onderdeel erop zitten.

Maar er hoort een wit stekkertje onder stuur te zitten voor op de schakelaar. Die is onvindbaar.

Kan ik van een sloopvolvo ook zo'n voorbereiding demonteren en dan inbouwen of hoe werkt dat.

En moet ik na het inbouwen ook laten activeren? Is tweedehands setje is al eens gebruikt.

En is er ook ergens een duidelijke handleiding voor montage? Heb op Engels volvoforun wel wat maar dan mis ik de voorbereiding alsnog.

Bekijk de foto's wat ik gemonteerd heb en ook welk kabeltje ik mis die op de foto van Engelse volvoforum staat.

Ook op een foto staat het complete setje wat ik heb
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vurnality
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 30.05.2017 - 18:43

Het grijze stekkertje met 3 draden zit vastgesteld onder mn remvloeistof reservoir onder de motorkap voor de vacuumpomp.

Dus rest moet er ook zijn maar ik kan gee stekkertje bij stuur vinden die witte.

Waar kan die nog meer zitten
Vurnality
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 30.05.2017 - 18:43

Ik ben erachter gekomen dat enkel de kabel voor vacuumpomp aanwezig is. En dr kabels die ik heb van mn set hebben alle dingen die in de auto aanwezig zijn. De 3 draden die naar vacuumpomp gaan zitten bij de set op een afgeknipt stekker die ergens op t zekeringkastje zit maar dat zit op de achterkant waar die dikke bundels kabels zitten dus ik twijfel of ik niet net zo goed kabels kan trekken door hitteschild en die aansluiten op de bestaande kabel. Dan zou die zn stroom ook moeten krijgen denk ik.

Morgenavond weer verder.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”