Dorpels volvo 460

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
kevink
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 09.01.2019 - 21:22

Hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is kevin kersten 32 jaar en woonachtig in het gelderse lochem. Ik ben thuis redelijk opgegroeid met volvo’s en heb zelf reeds een 850, S70 en een v50 (allen 5 cilinders) gehad en bezit nu een S60 edition II uit 2006 en sinds zaterdag een 460 uit 92 (1.7 GL automaat 4 bak) en daar gaat dus mijn vraag over.

De auto heb ik na lang zoeken naar dit type gevonden bij een oude dame die 1e! eigenaar was van deze auto. Haar man heeft in born in de volvo fabriek gewerkt. Het betreft een witte en ondanks de lage km stand van 134430km zat er wel wat werk aan, wat ik overigens juist mooi vind! Heb alles verder al gevonden (handremkabel, uitlaat, veerschotels op achteras) maar bij deze 460 is de rechterdorpel helaas niet heel fraai meer. Links begint ook....Weet iemand of deze nog ergens te verkrijgen zijn? Ook het achterscherm is aardig aangetast. Hij word er nog niet op afgekeurd maar wil er wel mee aan het werk zodat die weer helemaal strak is! Dus wie kan me helpen....

Mvg kevin
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”