help! volvo 440 turbo geen stroom als contact aan is gezet!!

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sebaswijk
2nd Gear member
Berichten: 98
Lid geworden op: 22.05.2005 - 15:46
Locatie: GIETEN (DRENTHE)
Contacteer:

hallo

jaah ik heb nu lekke koppakking maar moest auto nog effe op stroom zetten maar ik draaide kontact slot tot on maar hij is helemaal dood.
en accu is helemaal vol en heb nog naar 3 draden gemeten zat er ook gewoon spanning op .
en lampen werken wel en de rest helemaal niks klokje niet en centrale vergrendeling ook niet niks werkt . :( :(

wat zou het kunnen wezen ????
bobine is helemaal goed maar bij de zekeringkast zit er ook geen spanning op.

groetjes sebastiaan


altijd fluitend naar je werk met turbo erop!! :D :D
Guestuser

sebaswijk schreef:hallo

en lampen werken wel en de rest helemaal niks klokje niet en centrale vergrendeling ook niet niks werkt . :( :(

wat zou het kunnen wezen ????


altijd fluitend naar je werk met turbo erop!! :D :D
Lijkt erop dat je niet fluitend naar je werk gaat ;)

Volgens mij werkt de klot en centrale vergrendeling onafhankelijk van je contactslot. Aangezien je lampen branden moet er spanning op je zekeringkast staan. Heb je alle zekeringen getest? Heb je misschien 2 zekeringkastjes in de 440, net als in de v40? 1 onder de motorkap en 1 bij de bestuurder?
Het lijkt mij namelijk dat je daar het beste kan gaan beginnen met zoeken. Heb je daar geen spanning dan moet je de bedrading volgen naar de accu.

Suc6

Sander
Gebruikersavatar
Michel740Turbo
5th Gear member
Berichten: 1777
Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
Locatie: Brecht
Contacteer:

Misschien is de kabel naar de zekeringen kast wel los geschoten of een relais kaduuk. Die zitten onder het kapje op het schutboard die via het motorruim te berijken is.

Succes verder met zoeken.
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
Gebruikersavatar
sebaswijk
2nd Gear member
Berichten: 98
Lid geworden op: 22.05.2005 - 15:46
Locatie: GIETEN (DRENTHE)
Contacteer:

ik heb het gevonden het was een stekkertje waar 12v kabel niet goed in stekkertje zat..... onder de zekeringkast er zit weer nieuwe aan en nu is ie weer helemaal weer goed. :D :D


en nu de koppakking nog :(



groetjes sebastiaan :wink:
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”