Volvo on Call Koppelt niet (meer)
Geplaatst: 04.12.2019 - 15:13
Hallo,
Ik krijg de app niet meer gekoppeld aan de auto!
De VOC-app (op android telefoon) gaf aan dat de auto in standby staat, de garage heeft de centrale instellingen gereset, en ik heb de VOC app opnieuw geinstalleerd en laten koppelen, maar hij geeft telkens een foutmelding na een minuut. Zegt ook dat ik de internetverbinding moet checken, maar heb reeds internet verbinding. Ik kan in de auto wel de On Call knop indrukken en daar is verbinding mee te krijgen, alleen de app zelf koppelt niet met de auto. Nu heb ik van de garage een mail met link gekregen om zelf te gaan zoeken naar mogelijke oplossingen en volgend jaar hebben ze tijd er zelf naar kijken. Er zijn drie verbindingspunten, de app, de server VOC en de auto, ergens gaat iets mis. Ook de accukabel loshalen en na 30 sec. weer aansluiten lost het niet op!
Iemand bekend met dit probleem?
Ik krijg de app niet meer gekoppeld aan de auto!
De VOC-app (op android telefoon) gaf aan dat de auto in standby staat, de garage heeft de centrale instellingen gereset, en ik heb de VOC app opnieuw geinstalleerd en laten koppelen, maar hij geeft telkens een foutmelding na een minuut. Zegt ook dat ik de internetverbinding moet checken, maar heb reeds internet verbinding. Ik kan in de auto wel de On Call knop indrukken en daar is verbinding mee te krijgen, alleen de app zelf koppelt niet met de auto. Nu heb ik van de garage een mail met link gekregen om zelf te gaan zoeken naar mogelijke oplossingen en volgend jaar hebben ze tijd er zelf naar kijken. Er zijn drie verbindingspunten, de app, de server VOC en de auto, ergens gaat iets mis. Ook de accukabel loshalen en na 30 sec. weer aansluiten lost het niet op!
Iemand bekend met dit probleem?