Dop voor laadkabel

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn84Hattem
2nd Gear member
Berichten: 64
Lid geworden op: 14.12.2020 - 21:07

Dag allen,

Misschien is dit niet de juiste plek...

Ik ben opzoek naar een dop of kapje voor op de stekker van mijn laadkabel. Enig idee waar ik zo'n ding kan kopen/krijgen?

Bij mijn huis heb ik een vaste laadkabel, met aan het laadstation een houder waar ik de stekker in kan steken. Echter steekt hij dan 25cm verder naar buiten. Ik kan de stekker er los overheen hangen, echter hangt hij dan onbeschermd.

Ik bedoel zo'n kapje:
Afbeelding

Dank alvast!
Faith is the opposite of fear!
elboero
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 07.02.2021 - 10:09

Ik ben (nog) geen kenner op dit gebied, maar aangezien deze kapjes normaal gesproken onlosmakelijk verbonden zijn met de stekker vermoed ik zomaar dat dit nou net van die dingen zijn die los slecht verkrijgbaar zijn.
Gebruikersavatar
Gouwe
6th Gear member
Berichten: 4536
Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44

Ik heb de stekker al 4 jaar onbeschermd buiten hangen. Geen enkel probleem tot nu toe. Wel altijd de stekker naar beneden laten hangen. Moet er niet aan denken als ik eerst moet lopen pielen met een dop op/af.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”