Keuzehulp XC40

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Gebruikersavatar
PGV90
6th Gear member
Berichten: 3043
Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
Locatie: Zuid Holland - groene hart

Gisteren tijdje bezig geweest om de XC40 te ‘programmeren’. Berijders profielen aangemaakt en gekoppeld aan sleutels, diverse instellingen aangepast en opgeslagen, radiozenders ingedeeld, USB en laatste kaart update (Benelux, van vorige week) geïnstalleerd.

Voor mij best een leuk klusje, en ik heb kennis vanuit eigen auto, maar voor mijn moeder van ver in de 70......
Bijna niet te doen, zelfs niet met 700 p. instructieboekje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
Gebruikersavatar
PGV90
6th Gear member
Berichten: 3043
Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
Locatie: Zuid Holland - groene hart

Ook nog een (avond) rit gemaakt.
Rijdt erg fijn en stil de XC40. Drempels worden goed genomen en voldoende power. Geluidsinstallatie ook helemaal goedgekeurd.
Ik was bang dat het ontbreken van full adaptive led verlichting een gemis zou zijn, maar het automatische grootlicht werkt ook uitstekend. Dimlicht überhaupt al heel goed zicht.
Nu nog mijn moeder zo ver krijgen dat ze de systemen ook (goed) gaat gebruiken.
Stap voor stap.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
Gebruikersavatar
silfhout
2nd Gear member
Berichten: 88
Lid geworden op: 06.09.2020 - 12:20

Ik kan mij goed voorstellen dat iemand van 70+ met wellicht nauwelijks tot geen interesse in (digitale) techniek/automatisering het instructie boekje ver wegstopt :-)
Mijn ervaring is tot nu toe (heb de XC40 sinds oktober vorig jaar) wel dat als alles eenmaal goed is ingesteld, je er weinig omkijken naar hebt, tenzij je 'even' wat wilt veranderen: dan heb je zoiets van 'hoe ging dat ook alweer'...
2020: Volvo XC 40 T3 R-design Bursting Blue
2017: Volvo V40CC T3 Nordic+
Plaats reactie

Terug naar “XC40”