autoweek test XC40 T2 vs Mazda CX30

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Gebruikersavatar
mees
6th Gear member
Berichten: 2888
Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Zo'n leuk topic dit.
Autoweek lacht en ziet de inkomsten stijgen.
Wat ik vandaag eens ga doen:
Alle kennissen en collega's onder elkaar zetten, met hun auto/keuze daar achter.
Forummers tel ik niet......
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

teebee schreef: 10.09.2020 - 17:10 Met alle respect, maar de Mokka vind ik aan de onderkant van het SUV segment staan. Een buurman van mij heeft een Mokka, maar om dat nou een echte SUV te noemen....
Misschien zie ik het verkeerd, maar een Subaru Forester, Dacia Duster, Ford Ecosport, een Suzuki Vitara (geen...Viagra :-O !) vallen óók onder de SUV,s. En zo kan ik er nog wel een paar noemen. Dan zie ik de Mokka, toch écht niet onderaan het segment van de SUV,s hoor. Ook worden dikwijls SUV,s met Cross Overs vergeleken. Zo vind ik mijn huidige Grandland X, of BMW X2, of Audi Q3, meer een cross-over dan een SUV. Een XC 40 is duidelijk een échte SUV.
Laatst gewijzigd door Hans Eilander op 11.09.2020 - 11:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
V480-S60
8th Gear member
Berichten: 19427
Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
Locatie: La Grande Verriere

Heren, blijven we wel bij de les? Niet te persoonlijk gaan worden. Respecteer elkaars mening in dezen.

Ik ben en blijf van mening dat deze test kant nog wal raakt en moet er eigenlijk net als Mees om lachen. En Autoweek is dan zeker de lachende derde omdat ze weer pagina's gevuld hebben en men er over in discussie gaat.
Daarnaast komen de "echte kenners" van een koude kermis thuis en heeft de rest van de lezers er geen bal aan en doet er niets mee. Ze hebben hun eventuele keuze al gemaakt.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)

XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

V480-S60 schreef: 11.09.2020 - 09:26 Heren, blijven we wel bij de les? Niet te persoonlijk gaan worden. Respecteer elkaars mening in dezen. Ik ben en blijf van mening dat deze test kant nog wal raakt en moet er eigenlijk net als Mees om lachen. En Autoweek is dan zeker de lachende derde omdat ze weer pagina's gevuld hebben en men er over in discussie gaat. Daarnaast komen de "echte kenners" van een koude kermis thuis en heeft de rest van de lezers er geen bal aan en doet er niets mee. Ze hebben hun eventuele keuze al gemaakt.
Ben het helemaal met je eens. Over smaak valt niet te twisten. En we moeten zéker andermans mening respecteren. Maar we mogen toch wel over enig verschil van mening, op vriendelijke toon discussiëren? En ik onderschrijf je mening over het blad Autoweek. Zij zijn verre van eerlijk, en objectief.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
DB200
6th Gear member
Berichten: 3382
Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00

V480-S60 schreef: 11.09.2020 - 07:18 Het maakt namelijk voor 50% van de Nederlanders geen barst uit van wat ze rijden.
En daarmee zetten ze zichzelf op achterstand. Je bent wat je rijdt: http://www.erwinwijman.nl/jouw-auto/
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
Gebruikersavatar
arjen
4th Gear member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21.11.2005 - 18:56
Locatie: Leiderdorp

Prima test en logische uitslag.
Tenminste vanuit het oogpunt van gemiddelde coureur.
En vanuit testen moet het altijd meer sneller en minder soepel zijn.

Een strijkijzer van 3000 watt is beter dan 1 van 2000 watt. Niet omdat het zo is maar omdat die 3000 watt heeft. Het totaal pakket of doelgroep wordt dan naar de achtergrond gedrukt. Leest niet interessant.

Het zijn 2 verschillend auto’s met verschillend publiek in de basis.
Persoonlijk vindt ik de Mazda ook een mooie auto en rijdt vast ook heel goed. Zou het niet erg vinden er 1 te hebben.
Zelf toch ook erg tevreden over onze xc40 t2.
Het geneuzel over prestaties vindt ik echt een emotie discussie.

Een auto moet snel kunnen inhalen...... Ehh volgens mij moet je op de juiste manier en juiste timing inhalen.
Als het snel moet kan je je afvragen of dat altijd wel gewenst rijgedrag is. Ja als je gaat inhalen wel even doorrijden en gas erop. Maar denk dat er bijna geen auto’s zijn die dat niet kunnen.

De T2 is een motor met hoog koppel. De Mazda met hoog vermogen. Die 2 moet je anders berijden.
Het heeft echt geen zin om met de T2 hoog in de toeren te gaan en verwachten dat hij vooruit schiet.
Het heeft echt geen zin om met de Mazda met weinig toeren door te zetten, dus terugschakkelen en dan meer toeren en gaan.

En qua bochtenwerk.....ik ben blij dat de xc40 niet als verkapte sportwagen is neergezet. Ik wil niet elke drempel maximaal voelen. Wil je een straf geveerde auto koop je toch ook geen suv of soort gelijk ding. Dus elke kwalificatie gericht op sportief rijgedrag is voor dit soort auto’s ook een emotie discussie.

Heb nu iets meer dan 6000 km met de T2 erop zitten. Rijdt anders dan de vorige s60 t3. Iets minder snel ook.
Maar qua rijcomfort........ Is dit toch ook wel erg lekker.
En rijden mer een caravan deed de T2 opvallen beter dan de s60t3 wat ook al geen slechte caravantrekker is. Caravan van 1350 kilo en 4 personen in de auto. Dus niet bepaald weinig gewicht.

Kortom kies wat je zelf lekker vind rijden en mooi vindt. Niet wat je buurman mooi vindt.

Vwb de T2, zou ik wel atijd gaan voor de geartronic.
Ohja, op youtube veel testen te vinden van oa de xc40. Ook tussen een mazda 3 vs xc40 vs audi. En de winnaar......
Zoveel mensen zoveel meningen.
1e Citroen BX 1.4 uit sept 1988
2e Honda Civic 1.5 3drs uit mei 1986
3e Honda Civic 1.5 5drs uit jun 1995
4e Volvo s40 1.8 uit okt 1997
5e Volvo s60 2.4 140 pk uit okt 2001
6e Suzuki Alto uit 1998
7e Honda Accord 2.0 uit 2009
8e Honda Logo uit 1999
9e Toyota yaris uit 2008
10e Peugeot 108 uit 2014
11e Volvo S60 Nordic+ 2017
12e Volvo xc40 -2021
-----------
13e S60 B3 Inscription 2021
14e Hyundai i10 2018
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

arjen schreef: 11.09.2020 - 12:30 Heb nu iets meer dan 6000 km met de T2 erop zitten. Rijdt anders dan de vorige s60 t3. Iets minder snel ook.
Maar qua rijcomfort........ Is dit toch ook wel erg lekker.

Vwb de T2, zou ik wel atijd gaan voor de geartronic. Ohja, op youtube veel testen te vinden van oa de xc40. Ook tussen een mazda 3 vs xc40 vs audi. En de winnaar......
Zoveel mensen zoveel meningen.
Precies dat wat ik al eerder aangaf. Veel testen van de XC 40, zijn te zien op YouTube. Ik vind het juist mooi, dat zij, die al een poosje met hun T2 rijden, hun ervaring hier met ons delen. Dat geeft de burger moed, voor hen, (zoals ik) die nog moeten wachten op hun T2.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
Marcnij
5th Gear member
Berichten: 2169
Lid geworden op: 27.03.2013 - 18:13
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

De beleving van vermogen (en koppel) is ook relatief aan waar je vandaan komt.
@Hans Eilander ik denk dat de T2 redelijk vergelijkbaar is met jouw huidige Opel.
Ik ben zelf van een Volvo C70 D3 naar een BMW 118i gegaan. (Diesel vs benzine)
Kwa vermogen niet eens zoveel minder (-10pk) maar kwa koppel een flinke achteruitgang (-130nm)
En dat levert een heel andere rijbeleving op. Maar het went en is ruim voldoende.

Wat betreft de test in AW: Mazda positioneert zichzelf tussen de ‘gewone’ Aziaten zoals Toyota en Kia, en de premium Duitsers in. Volvo zat daar ook altijd, en zit m.i. met de huidige model reeks op het niveau van de Duitse drie. Zo gek is het vergelijk dus niet en kwa afmeting is de XC40 niet zo heel veel groter dan de CX30 (geen CX3 dus, die hierboven ook af en toe genoemd wordt, en een B segmenter is)

Nee, ik ben geen Mazda fan en zou zonder meer voor de XC40 hebben gekozen.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer 😢. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6865
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Ik blijf van mening dat een Mazda een volstrekt andere auto is dan een Volvo. Is altijd zo geweest en is nu niet anders.
Een volstrekt ander karakter voor een volstrekt ander publiek. Mazda kan zichzelf wel ergens positioneren maar het is en blijft niks anders dan een ‘gewone’ Japanner (Aziaat zo je wilt).
En ja ik zal nooit een Mazda fan worden of om het even van welke Aziatisch merk.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

Marcnij schreef: 11.09.2020 - 16:36 De beleving van vermogen (en koppel) is ook relatief aan waar je vandaan komt.@Hans Eilander ik denk dat de T2 redelijk vergelijkbaar is met jouw huidige Opel. Ik ben zelf van een Volvo C70 D3 naar een BMW 118i gegaan. (Diesel vs benzine)Kwa vermogen niet eens zoveel minder (-10pk) maar kwa koppel een flinke achteruitgang (-130nm)En dat levert een heel andere rijbeleving op. Maar het went en is ruim voldoende.

Wat betreft de test in AW: Mazda positioneert zichzelf tussen de ‘gewone’ Aziaten zoals Toyota en Kia, en de premium Duitsers in. Volvo zat daar ook altijd, en zit m.i. met de huidige model reeks op het niveau van de Duitse drie. Zo gek is het vergelijk dus niet en kwa afmeting is de XC40 niet zo heel veel groter dan de CX30 (geen CX3 dus, die hierboven ook af en toe genoemd wordt, en een B segmenter is) Nee, ik ben geen Mazda fan en zou zonder meer voor de XC40 hebben gekozen.
Dat heb je helemaal goed beste vriend @Marcnij. Mijn huidige Opel Grandland X automaat is óok een 3 cilinder met 130 pk. En weegt 1300kg. een rustige stille en zuinige reiswagen. ik denk zeker, daar ik zelf een defensieve, en rustige rijstijl heb, dat de vergelijking in rij beleving goed op gaat met de XC 40. Alleen door veel minder aerodynamica, en een hoger gewicht, verwacht ik bij de T2 ook meer verbruik. De tijd zal het leren. En ik hou jullie zeker op de hoogte, als ik de XC 40 heb.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
V480-S60
8th Gear member
Berichten: 19427
Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
Locatie: La Grande Verriere

Qua aerodynamica ontlopen de XC40 en de GrandlandX elkaar niet zoveel hoor. Het is met nme het grotere frontaal oppervlak wat een rol speelt ten nadele van de XC40 in dit geval.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)

XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
Gebruikersavatar
dennisdoomen
2nd Gear member
Berichten: 148
Lid geworden op: 31.12.2019 - 11:58
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Ik moet toegeven dat ik wel gevoelig ben voor dit "premium" label dat Volvo heeft. Ik heb hiervoor een Mercedes gereden, twee Audi's en een Volvo V50. Ook nu heb ik zitten twijfelen tussen CLA, de Polestar 2 en twee Volvo's. Als ik slim was zou ik een VW, Peugeot of Renault moeten gaan rijden, of anders een Model 3, maar die spreken mij absoluut niet aan. Uiteindelijk voor de XC40 TE gekozen omdat ik het een enorm mooie auto vind die ook nog eens praktisch is, snel is, stil is, en redelijk in de gadgets zit. Dat dezeuiteindelijk onder aan de streep net wat duurder is dan de Mercedes accepteer ik dan met liefde. Zelfs mijn vrouw moet schoorvoetend toegeven dat ze toch wel "gewend" is geraakt aan de wat duurdere auto's (ze rijdt zelf "maar" een Opel Adam Rocks).
(2020) Volvo XC40 T5 TE R-Design, Glacier Silver, 20"
(2019) Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, 90PK, Saturday White Fever, 17"
(2017) MB C350e Estate, 278PK, Brilliant Blue, 18"
(2014) Audi A3 Sedan S-Line 1.4 TFSI, 140PK, Scuba Blue, 18"
(2014) Opel Adam Jam 1.0T, 90PK, Let It Blue, 16"
(2011) Audi A4 Avant S-Line 1.8 TFSI, 160PK, Brilliant Rood, 18"
(2011) Hyundai i10 1.1 i-Motion, 69PK, 14"
(2007) Volvo V50 2.0D Edition II Sport Estate, 136PK, 17"
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

V480-S60 schreef: 12.09.2020 - 09:36 Qua aerodynamica ontlopen de XC40 en de GrandlandX elkaar niet zoveel. Het is met name het grotere frontaal oppervlak wat een rol speelt ten nadele van de XC40 in dit geval.
Pardon? Niet zoveel? . En dan nog dat hoge eigen gewicht? Ik zie het verschil tussen de Grandland X en de XC 40, als een "wereld van verschil" wat aerodynamica betreft. Maar ook hier, meningen verschillen. Dat neemt niet weg, dat ik de Volvo XC 40 een mooie, stoere auto vind. En daarom heb ik ook nu voor de XC 40 gekozen. Echt weer eens wat anders.
En je hebt gelijk, dat het grootste onderlinge verschil, met name in het frontale oppervlak van de Volvo zit. Wat Cw waarde betreft.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Hans Eilander op 12.09.2020 - 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6865
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

En... feit blijft (imho) dat het allesbehalve een grijzemuizenauto is.
Dit (imho) toch wel itt bv VAG of Opel.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

teebee schreef: 12.09.2020 - 13:47 En... feit blijft (imho) dat het allesbehalve een grijzemuizenauto is. Dit toch wel itt bv VAG of Opel.
Tja, ik persoonlijk (maar smaken verschillen) vind een Opel Insignia of Grandland, VW Passat of Tiguan, nou niet bepaald een 'grijze muizenauto."
Misschien een leuke bijkomstigheid, dat het Pebble Grey wat ik gekozen heb voor de XC 40 wel veel op "muizen grijs" lijkt, niet dan? :-D
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

Ook heb ik nu de test in Autoweek gelezen. Ze hebben op zich, beide auto,s aardig beoordeelt. En ik stel achteraf vast, wanneer ze als vergelijking met de 180 pk motor van de Mazda CX 30, een Volvo XC 40 T3 met 190 pk genomen hadden. Het prijsverschil dan te extreem groot zou zijn. De Mazda hier getest kost € 36.290,- En de Volvo XC 40 Business Pro als T3 kwam dan op ca € 51.000,- Ik denk dat ook dit een factor bij hen was, bij het overwegen voor een T2.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6865
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Hans Eilander schreef: 12.09.2020 - 13:54 ....... dat het Pebble Grey wat ik gekozen heb voor de XC 40 wel veel op "muizen grijs" lijkt, niet dan?
Nee, daar zie ik geen overeenkomst in. Pebble Grey is best een fraaie en levendige kleur.
Audi daarentegen heeft tegenwoordig een grijze kleur in het programma waarvan ik uberhaupt niet begrijp dat mensen een auto in een dergelijke kleur zouden willen hebben; olifant / muis grijs. Niet om aan te gluren.
Tja, en vwb grijzemuizenauto’s... dat blijft idd redelijk persoonlijk. Maar Opel eerst en daarna VAG komen bij mij in het rijtje grijzenmuizenauto’s. Dat maakt ze niet slecht overigens. Maar als ik morgen een Opel kado krijgt gaat ie dezelfde dag nog in de verkoop.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

teebee schreef: 12.09.2020 - 15:49
Hans Eilander schreef: 12.09.2020 - 13:54....... dat het Pebble Grey wat ik gekozen heb voor de XC 40 wel veel op "muizen grijs" lijkt, niet dan?
Nee, daar zie ik geen overeenkomst in. Pebble Grey is best een fraaie en levendige kleur. Audi daarentegen heeft tegenwoordig een grijze kleur in het programma waarvan ik uberhaupt niet begrijp dat mensen een auto in een dergelijke kleur zouden willen hebben; olifant / muis grijs. Niet om aan te gluren. Tja, en vwb grijzemuizenauto’s... dat blijft idd redelijk persoonlijk.
Daar noem je wat. Bij mij staat een straat verder op zo,n Audi A4 sedan, in dat aparte grijs. Het is net of tie nog in de grondlak staat..... ik weet dus wat je bedoeld... ;)
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
Gebruikersavatar
Marcnij
5th Gear member
Berichten: 2169
Lid geworden op: 27.03.2013 - 18:13
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

KOMO grijs....
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer 😢. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6865
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Marcnij schreef: 12.09.2020 - 16:46 KOMO grijs....
Daar heeft het idd veel weg van.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Plaats reactie

Terug naar “XC40”