mezelf even voorstellen

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
Upje46
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 19.11.2019 - 20:04

Hallo allemaal,

Aangezien ik altijd veel informatie afhaal van dit soort forums, en dat sommige forums ook echt gezellig zijn om te lezen, stel ik me maar even voor. Dit is eigenlijk ook heel beleefd.

Sinds vorige week heeft mijn vriendin toestemming gekregen om een lease auto te bestellen. Ze heeft hier toegang gekregen tot de portal van het bedrijf waar ze uit beschikbaar modellen uit kon zoeken. Niet merk gebonden dus het ging van Opel tot Mitsubishi to Audi's. We hadden samen een lijstje gemaakt welke onze voorkeur hadden. We een short list gemaakt tussen de Mitsubishi PHEV, Opel Grandland X en de Volvo XC40 T5. We hadden voorkeur voor een plugin hybrid omdat de auto een aanhanger moet trekken, en dat ze soms grote afstanden moet rijden.

We zijn afgelopen vrijdag maar eerst proef gaan rijden met de XC40 T3 (T5 was nog niet bij de Dealer). Ik had persoonlijk geen ervaring met Volvo alleen vroeger bij ons thuis ooit een keer een oude Volvo 340 gehad, (was toen al een oud gebakje en reed voor geen meter, en zoop als een ketter :) )

Ik moest wel zeggen dat ik aangenaam verrast was, wat een ruimte en degelijkheid. er zitten ook veel extra opties op. Om maar direct met de deur in huis te vallen, mijn vriendin wilde na deze proefrit nog niet eens verder kijken, was direct verkocht. Ze wilde wel graag de Demin blue kleur, Dus ze was genoodzaakt om het model inscription te bestellen (wat geen straf is) want deze werd alleen met deze kleur geleverd. Verder heeft ze nog als optie's intellisafe pro line en park assist pakket erbij genomen. Verder word het door de Dealer nog een Trekhaak met semi elektrisch inklapbare kogel erop gezet.

De auto gaat nu geleverd worden laatste week van Januari is de planning (Dealer heeft hem direct besteld, want er waren nog maar een paar "slots"vrij in de Fabriek) Die vertrouwde het wel, want had veel ervaring met haar bedrijf en de lease maatschappij. Anders zou het toch snel Maart/April worden.

Dus nu is het afwachten, ik ben benieuwd, ik hoop hier toch veel tips en dingen te leren.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6865
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Welkom,

Dat is nogal een verschil.... een Mitsufietsie foutlander, een 13ineendozijnOpel of een heuse Volvo.... op voorhand geen moeilijke keuze.
En dat bleek dus al bij de proefrit. Jouw vriendin heeft nu iig aangetoond een goede smaak te hebben op het gebied van auto’s. Gefeliciteerd met de ‘aanschaf’ en succes met het wachten....
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
Casey
3rd Gear member
Berichten: 387
Lid geworden op: 18.09.2014 - 19:48

teebee schreef: 20.11.2019 - 15:50 Jouw vriendin heeft nu iig aangetoond een goede smaak te hebben op het gebied van auto’s. Gefeliciteerd met de ‘aanschaf’ en succes met het wachten....
Maak er maar "gefeliciteerd met zo'n vriendin" van...
V70 (2006) D5 v/a 140000 tot 440000
V70 (2011) D3 v/a 160000 tot 272400
C70 (2011) T5 Summum v/a 95000 tot ...
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6865
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Ik bedoelde ook de aanschaf van de vriendin ..... :lol:
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
DB200
6th Gear member
Berichten: 3382
Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00

Gefeliciteerd. Goede afweging en keuze gemaakt en dan niet eens lang wachten. Hier nog een leuke review over de XC 40
https://www.carwow.co.uk/volvo/xc40
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
Plaats reactie

Terug naar “XC40”