De Parkmobile APP van de XC40 kan niet inloggen op ParkMobile NL.
Er zit een datasim in de auto en die heeft internet access (Weer-app doet het wel).
De username/PW zijn correct en werken vanaf PC/Smartphone.
Het ligt daarmee volgens mij aan de Volvo app.
Iemand anders die daar ervaring mee heeft?
Werkt het bijv wel in de andere XC.. modellen?
PARKMOBILE NL
- Paul
- Top Gear member
- Berichten: 32840
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Is het wel een app voor nederland en niet van een ander land?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Net ook even geprobeerd aan te melden op Parkmobile.nl (waar ik al jaren een abonnement heb), maar met de Volvo-app lukt het mij ook niet.....”fout tijdens aanmelden”.......hanstaal schreef: De Parkmobile APP van de XC40 kan niet inloggen op ParkMobile NL.
Er zit een datasim in de auto en die heeft internet access (Weer-app doet het wel).
De username/PW zijn correct en werken vanaf PC/Smartphone.
Het ligt daarmee volgens mij aan de Volvo app.
Iemand anders die daar ervaring mee heeft?
Werkt het bijv wel in de andere XC.. modellen?
Gaat lekker met die apps.......maar niet heus......(TuneIn krijg ik namelijk niet gedownload....dat schijnt bij Volvo al een paar weken bekend te zijn, maar het is nog niet opgelost..........).
C40 Ultimate Twin
- Paul
- Top Gear member
- Berichten: 32840
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ah wat irritant zeg!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 03.02.2012 - 13:37
ParkMobile aanmelden met Park and Pay lukt. De truc is om je kenteken exact in te voeren zoals bij ParkMobile bekend is: hoofdlettergevoelig! Daarna aanmelden met je 06xxxxxxx en je wachtwoord zoals bij Park Mobile bekend is.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 21.04.2019 - 22:35
Sinds kort ook een trotse Volvo bezitten (XC60), en nu bezig om alle mogelijkheden te ontdekken vwb de apps. Gisteren de park & pay app opgestart en proberen de gegevens in te voeren.
Easypark ging gelijk goed, maar met de parkmobile.nl account kreeg ik constant de melding dat de username en password niet correct waren.
Zoals boven gesuggereerd de kentekenplaat registratie in zowel parkmobile als de park & pay app precies gelijk te houden, als gebruikersnaam mijn telefoonnummer (zowel beginnend met 06 als 316 als +316) als ook email adres geprobeerd, niets mocht baten.
Ik heb het vermoeden dat dit helemaal niet meer werkt. Op de site van parkmobile staat ook dat het voor volvo nog niet werkt (wel voor BMW, Volkswagen en Audi).
Heeft iemand dit wel (nog) werkend op zijn Volvo?
Easypark ging gelijk goed, maar met de parkmobile.nl account kreeg ik constant de melding dat de username en password niet correct waren.
Zoals boven gesuggereerd de kentekenplaat registratie in zowel parkmobile als de park & pay app precies gelijk te houden, als gebruikersnaam mijn telefoonnummer (zowel beginnend met 06 als 316 als +316) als ook email adres geprobeerd, niets mocht baten.
Ik heb het vermoeden dat dit helemaal niet meer werkt. Op de site van parkmobile staat ook dat het voor volvo nog niet werkt (wel voor BMW, Volkswagen en Audi).
Heeft iemand dit wel (nog) werkend op zijn Volvo?
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 21.04.2019 - 22:35
Is de conclusie dat niemand dit werkend (meer) heeft voor parkmobile? Dan wordt het toch voortaan Easypark.
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Uiteindelijk werden bij mij de aanloggegevens wel geaccepteerd, maar vervolgens kun je helemaal niets met die app; geen parkeerautomaat starten of beëindigen. Waardeloos dus!nessehopper schreef: Sinds kort ook een trotse Volvo bezitten (XC60), en nu bezig om alle mogelijkheden te ontdekken vwb de apps. Gisteren de park & pay app opgestart en proberen de gegevens in te voeren.
Easypark ging gelijk goed, maar met de parkmobile.nl account kreeg ik constant de melding dat de username en password niet correct waren.
Zoals boven gesuggereerd de kentekenplaat registratie in zowel parkmobile als de park & pay app precies gelijk te houden, als gebruikersnaam mijn telefoonnummer (zowel beginnend met 06 als 316 als +316) als ook email adres geprobeerd, niets mocht baten.
Ik heb het vermoeden dat dit helemaal niet meer werkt. Op de site van parkmobile staat ook dat het voor volvo nog niet werkt (wel voor BMW, Volkswagen en Audi).
Heeft iemand dit wel (nog) werkend op zijn Volvo?
C40 Ultimate Twin
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 21.04.2019 - 22:35
Ik heb gisteren de EasyPark mogelijkheid van park & pay gebruikt in Rotterdam/Alexandrium, en dat werkte wel zonder problemen. Je tikt de straat aan, check de parkeercode die op het bord staat bij de parkeerplaats, geef een maximale tijd op, en klaar ben je.
Wat dan weer wel jammer is dat de parkeeractie niet stopt als je wegrijdt. Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Wat dan weer wel jammer is dat de parkeeractie niet stopt als je wegrijdt. Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Laatst gewijzigd door nessehopper op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.