Gasklep vervangen maar na een uur weer geen vermogen

Plaats reactie
Appelflap
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 29.03.2018 - 19:23

Dag, Ik ben in het bezit van een Volvo XC70 uit 2006 dieselautomaat. Nooit problemen mee gehad tot vorige maand. De motor hield ineens in, alsof hij geen lucht kreeg. De garage om de hoek sloot de diagnose laptop aan en zei dat de Bosch gasklep een storing gaf. Bij Riham een gebruikte gasklep gekocht, er in gezet en hij reed weer als vanouds. Voor een paar dagen. Riham gebeld, die deden niet moeilijk; ik kreeg een andere gebruikte gasklep (Bosch). Deze er in gezet maar na een uur blijdschap en vol vermogen, krijg ik de Volvo weer amper vooruit. Grrr. De kans dat ik twee niet werkende gaskleppen heb ontvangen is heel klein, dus het moet iets anders zijn. Ik las ergens dat je de plus van de accu twee uur los moet maken zodat alle negatieve data weg kan stromen. O-) Daar wacht ik nu maar even op. Ondertussen plaats ik dit bericht in de hoop dat iemand dit probleem herkent. Alvast bedankt voor het meedenken! Ab
Gebruikersavatar
1-wiel
4th Gear member
Berichten: 579
Lid geworden op: 15.04.2012 - 21:19

En je wacht nog steeds..?
Of is het probleem al opgelost....?
V70-d5-2007-6 bak- alle Standkachel start en stop opties......Xc90 remmen rondom… Billstein B6 schokbrekers met Eibach veren …VDD-X3 dongle....S60 koplampsproeiers…Oem Subwoofer....BT Phm module volvocesky. .......ABL-Xenon-koplamp retrofit werkend als af-fabriek...Blis retrofit en nog veel meer...
Plaats reactie

Terug naar “XC70 t/m MY2007”