Ok bedankt ga morgen naar EQ performance chippen
Begrenzer er af
EGR dicht zetten
350 euro
Volvo v40 d4 2014 laten chippen en egr laten afsluiten door (Obbe) Volvo Tune
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 01.10.2020 - 19:24
- Locatie: Noord Holland
Dag Brian,
Mag ik vragen wat je kwijt was voor het totaalpakket? (tunen, begrenzer en EGR)?
En wat merk je precies qua rijstijl, behalve de extra PK's?
Mag ik vragen wat je kwijt was voor het totaalpakket? (tunen, begrenzer en EGR)?
En wat merk je precies qua rijstijl, behalve de extra PK's?
Volvo V40 D4 190PK
Ford Focus Limited wagon 1.6 TDCI 2010
Seat Toledo 1.9 TDI 2000
Smart Brabus 2002
Opel Corsa A 1993
Renault 19 chamade 1990
Ford escort RS Turbo 1990
Ford Escort 1.4 1989
Ford Focus Limited wagon 1.6 TDCI 2010
Seat Toledo 1.9 TDI 2000
Smart Brabus 2002
Opel Corsa A 1993
Renault 19 chamade 1990
Ford escort RS Turbo 1990
Ford Escort 1.4 1989
- Johnoetgellik
- 1st Gear member
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 08.06.2019 - 09:32
- Locatie: Lanaken (B)
Ik ben 17 december aan de beurt: Zal m'n bevindingen ook neertikken alhier....
- Opel Kadett D 1.6SR
Peugeot 205 GTI 1.9
Opel Corsa 1.4 16v
Ford focus station 1.8 D
BMW X3 e83 2.0D
Fiat 500
Volvo XC60 '16 2.0 D4 235hp
- STS-135
- 2nd Gear member
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 26.06.2006 - 20:04
- Locatie: Nijkerk
Ben net terug van ObbeTuning, auto heeft echt een heerlijk karakter nu, , heerlijk ook hoe het nu doortrekt, blijft maar gaan. Maar... er is ook prima rustig mee te rijden, dus geen zenuwachtig rijgedrag onderin.
- Volvo V40 D4 R-Design
- Alfa Romeo 156 SW Ti
- Alfa Romeo 147 JTDm / Mitsubishi Grandis 2.4
- Alfa Romeo 156 2.5 V6
- VW Golf Station SDI / Toyota Corolla 1.6 Gtsi
- Mitsubishi Galant Wagon 2.5 V6
- Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed / Alfa Romeo 156 1.6
-Mitsubishi Galant Gti 2.0 V6
-Volvo 440 Turbo / Volvo 440 1.8 / Volvo 460 2.0 / Volvo 440 1.8
-Opel Astra 1.8 GT 16v
-Opel Caliba 2.0
- Alfa Romeo 156 SW Ti
- Alfa Romeo 147 JTDm / Mitsubishi Grandis 2.4
- Alfa Romeo 156 2.5 V6
- VW Golf Station SDI / Toyota Corolla 1.6 Gtsi
- Mitsubishi Galant Wagon 2.5 V6
- Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed / Alfa Romeo 156 1.6
-Mitsubishi Galant Gti 2.0 V6
-Volvo 440 Turbo / Volvo 440 1.8 / Volvo 460 2.0 / Volvo 440 1.8
-Opel Astra 1.8 GT 16v
-Opel Caliba 2.0
- Frits V70
- 5th Gear member
- Berichten: 1219
- Lid geworden op: 15.08.2014 - 19:49
- Locatie: Groningen
En zo hoort het bij een Volvo.
Van:
Saab 9-3 Tid Estate,
Saab 9-3 TTid Estate,
V70 2.4 D5 (2008),
XC60 D3 (2011)
naar:
XC70 D4 (5 cil 400 >>> 480Nm) (2014)
en:
Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Hirsch
Saab 9-3 Tid Estate,
Saab 9-3 TTid Estate,
V70 2.4 D5 (2008),
XC60 D3 (2011)
naar:
XC70 D4 (5 cil 400 >>> 480Nm) (2014)
en:
Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Hirsch
- STS-135
- 2nd Gear member
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 26.06.2006 - 20:04
- Locatie: Nijkerk
Ze controleren altijd eerst even in hoeverre de boel al aan het dichtroeten is, bij mij zat de sensor gewoon dicht en als ik hier langer mee had doorgereden was het een grote kostenpost geworden, er stond ook een storing open van de wervelkleppositie, die kon niet meer helemaal dicht door de roetaanslag.. heb dus meteen bij Volservice de auto motor laten reinigen. Uiteraard is de EGR ook meteen dichtgezet maar ik ben verbaast dat de Volvo Dealer waar ik 2x ben geweest in 2 maanden (apk/beurt en terugroepactie ) deze meldingen gewoon negeert, die wachten blijkbaar gewoon tot mijn motorlampje begint te branden en er hardware vervangen moet worden.. voor mij geen onderhoud meer bij de Dealer.. behalve mijn beurtjes zien ze mij niet meer.
- Volvo V40 D4 R-Design
- Alfa Romeo 156 SW Ti
- Alfa Romeo 147 JTDm / Mitsubishi Grandis 2.4
- Alfa Romeo 156 2.5 V6
- VW Golf Station SDI / Toyota Corolla 1.6 Gtsi
- Mitsubishi Galant Wagon 2.5 V6
- Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed / Alfa Romeo 156 1.6
-Mitsubishi Galant Gti 2.0 V6
-Volvo 440 Turbo / Volvo 440 1.8 / Volvo 460 2.0 / Volvo 440 1.8
-Opel Astra 1.8 GT 16v
-Opel Caliba 2.0
- Alfa Romeo 156 SW Ti
- Alfa Romeo 147 JTDm / Mitsubishi Grandis 2.4
- Alfa Romeo 156 2.5 V6
- VW Golf Station SDI / Toyota Corolla 1.6 Gtsi
- Mitsubishi Galant Wagon 2.5 V6
- Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed / Alfa Romeo 156 1.6
-Mitsubishi Galant Gti 2.0 V6
-Volvo 440 Turbo / Volvo 440 1.8 / Volvo 460 2.0 / Volvo 440 1.8
-Opel Astra 1.8 GT 16v
-Opel Caliba 2.0
- Frits V70
- 5th Gear member
- Berichten: 1219
- Lid geworden op: 15.08.2014 - 19:49
- Locatie: Groningen
Dat heeft Obbe bij mij ook nagekeken. Was goed, maar kwam ook omdat ik inmiddels al een paar tanken op V-Power rij. Verder ga ik ook naar een Volvo vakgarage hier in de buurt. Mijn ervaring is dat die altijd even verder kijken dan een dealer en ze hebben er ECHT verstand van.STS-135 schreef: ↑03.12.2020 - 11:57Ze controleren altijd eerst even in hoeverre de boel al aan het dichtroeten is, bij mij zat de sensor gewoon dicht en als ik hier langer mee had doorgereden was het een grote kostenpost geworden, er stond ook een storing open van de wervelkleppositie, die kon niet meer helemaal dicht door de roetaanslag.. heb dus meteen bij Volservice de auto motor laten reinigen. Uiteraard is de EGR ook meteen dichtgezet maar ik ben verbaast dat de Volvo Dealer waar ik 2x ben geweest in 2 maanden (apk/beurt en terugroepactie ) deze meldingen gewoon negeert, die wachten blijkbaar gewoon tot mijn motorlampje begint te branden en er hardware vervangen moet worden.. voor mij geen onderhoud meer bij de Dealer.. behalve mijn beurtjes zien ze mij niet meer.
Van:
Saab 9-3 Tid Estate,
Saab 9-3 TTid Estate,
V70 2.4 D5 (2008),
XC60 D3 (2011)
naar:
XC70 D4 (5 cil 400 >>> 480Nm) (2014)
en:
Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Hirsch
Saab 9-3 Tid Estate,
Saab 9-3 TTid Estate,
V70 2.4 D5 (2008),
XC60 D3 (2011)
naar:
XC70 D4 (5 cil 400 >>> 480Nm) (2014)
en:
Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Hirsch