Voorstellen (2016 V40 R-Design T5 Pole * - Heico)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
SAP
2nd Gear member
Berichten: 133
Lid geworden op: 16.01.2020 - 13:48

Sven89 schreef: 25.04.2020 - 11:31 Hele nette en fijne auto, ben benieuwd naar de verdere upgrades.

Vanwaar de keuze om de spiegels te laten wrappen en niet meteen de carbon-covers te kopen als je toch zoveel geld nog uitgeeft?
Persoonlijk minder fan van de tablet, vind het wat "overdone", maar gelukkig zijn we allemaal anders en ziet u de meerwaarde ervan in :).
Thx! In eerste instantie omdat ik niet zeker was of ik het er wel zou vinden uitzien als ik gehoopt had! Zeker aangezien de kapjes op zich een 600 euro komen. Dat vond ik wel écht belachelijk veel voor enkel spiegelkappen 😅. Indien ik andere kapjes tegenkom die iets beter meevallen qua prijs, gaan die met de wrap inderdaad geswitched worden 👍.
- MY 2017 V40 T5 Heico - Pole * -
SAP
2nd Gear member
Berichten: 133
Lid geworden op: 16.01.2020 - 13:48

SAP schreef: 27.04.2020 - 15:29
Sven89 schreef: 25.04.2020 - 11:31 Hele nette en fijne auto, ben benieuwd naar de verdere upgrades.

Vanwaar de keuze om de spiegels te laten wrappen en niet meteen de carbon-covers te kopen als je toch zoveel geld nog uitgeeft?
Persoonlijk minder fan van de tablet, vind het wat "overdone", maar gelukkig zijn we allemaal anders en ziet u de meerwaarde ervan in :).
Thx! In eerste instantie omdat ik niet zeker was of ik het er wel zou vinden uitzien als ik gehoopt had! Zeker aangezien de kapjes op zich een 600 euro komen (zie foto) . Dat vond ik wel écht belachelijk veel voor enkel spiegelkappen 😅. Indien ik andere kapjes tegenkom die iets beter meevallen qua prijs, gaan die met de wrap inderdaad geswitched worden 👍.
Verrek! Zie net dat deze voor het eerst in maaaanden terug in stock lijken te zijn! 😁 (ook foto)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- MY 2017 V40 T5 Heico - Pole * -
SAP
2nd Gear member
Berichten: 133
Lid geworden op: 16.01.2020 - 13:48

Voor wie interesse zou hebben in de laatste en toekomstige updates:

viewtopic.php?f=120&t=84640
- MY 2017 V40 T5 Heico - Pole * -
Peter Paul
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07.06.2016 - 17:15

Goed bezig! Valt me op dat het middendeel van de diffuser wat 'rianter' is dan de standaard R-design versie. Waar heb je dat vandaan?
SAP
2nd Gear member
Berichten: 133
Lid geworden op: 16.01.2020 - 13:48

Peter Paul schreef: 17.05.2020 - 23:11 Goed bezig! Valt me op dat het middendeel van de diffuser wat 'rianter' is dan de standaard R-design versie. Waar heb je dat vandaan?
Dat is de diffuser van Maxton Design. Ik zou het niet direct aanraden. Er zit naar mijn mening veel marge op hun producten. Meteen ook het enige en laatste stuk dat ik van hun kit heb aangeschaft.

Pastte gewoonweg niet fatsoenlijk 😁. Het stuk wat verwarmen en plooien is een optie als je geluk hebt dat het specifieke stuk dat je hebt niet te veel afwijkt van de pasmaat. Sensorgaten waren ze vergeten uit te boren. Vinnen staan iets te kort bij de sensorgaten. Dat maakt dat het een gepuzzel is om je sensoren niet te laten denken dat je permanent tegen een muur aan zit in de achteruit. Al bij al: ik kan een slecht exemplaar gehad hebben, maar ik ben geen fan van de kit! 😁
Achteraf gezien wel tevreden over de uiteindelijke look.. Maar goed ook 😅.
- MY 2017 V40 T5 Heico - Pole * -
Plaats reactie

Terug naar “V40”