Eerste auto! Wat fijn en wat een drama

In deze rubriek alle nieuws over Volvo's die geheel of gedeeltelijk elektrisch worden aangedreven.
tomK93
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 14.10.2019 - 18:43

Gouwe schreef:
tomK93 schreef: Ha dank voor je reactie! Het onderhoud was zo duur omdat ook remschijven/blokken vervangen moesten worden. Ook was er een turbodruk sensor defect. Dit is nog ex banden. Deze beurt had ik wel rekening meegehouden...
Grappig, mijn auto heeft nu 180K op de teller en nog geen blok of schijf vervangen......

Tsja.. daar zie je dus aan de dat voorganger niet echt begrepen heeft hoe je zon auto als deze moet rijden... maarja ik wel gelukkig :)
tomK93 schreef: Wat betreft de regeleenheid. Ik laad met een officiele volvo kabel, maar wel met tussenkomst van een normale verlengkabel. Inmiddels begrepen dat dat niet goed is.
Geen idee, ik gebruik op de camping gewoon een verlengkabel en nog nooit problemen mee gehad, zowel met 6 amp als 13 amp laden.

Voor safe laad ik nu op 6 ampere..
tomK93 schreef: Verder echt een geweldige auto hoor... nu mee naar duitsland en is echt een genot. Rij ook gwn 1 op 17,5 wat ik helemaal niet slecht vind voor zon sterke motor.
Viel spass!
Dank! Duitsland was genieten... Wel helaas een lekke band op de terugweg..
Laatst gewijzigd door tomK93 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 D6 HYBRID MY2014 POLESTAR 137k
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische Volvo's”